Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:30:43 GMT

تندبادی با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت در تایباد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۱۵۵۰

تندبادی با سرعت ۸۰ کیلومتر بر ساعت در تایباد

محمد زمانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تندبادی با سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت عصر امروز از سمت شمال شرق، تایباد را درنوردید که از خسارت آن فعلاً اطلاعی در دست نیست.

زمانی افزود: در حال حاضر بارش به‌صورت پراکنده در شهرستان آغاز شده و دمای هوا نیز اندکی کاهش یافته است، بارش پراکنده همراه با رگبار و رعد و برق را برای روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز در تایباد به ویژه مناطق کوهستانی پیش بینی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی در خصوص وجه تسمیه تایباد نیز گفت: یکی از وجه تسمیه هایی که برای تایباد در کتب تاریخی قید شده است، نیم روز باد است که این مسئله به ویژه در ایام بادهای موسوم به ۱۲۰ روزه به عینه قابل مشاهده است، هرچند وجود آسبادها در شهرستان تایباد نیز می‌تواند بر این مسئله مهر تأیید بزند.

مدیر هواشناسی شهرستان تایباد در خصوص حجم بارش‌های سال آبی جاری ابراز کرد: ۱۸۸.۵ میلی متر بارندگی از ابتدای مهر ۹۸ تاکنون ثبت شده است که به نسبت سال گذشته با کاهش ۳۱.۴ دهم درصدی مواجه هستیم. سال گذشته در همین بازه زمانی در تایباد ۲۱۹.۹ دهم میلی متر بارندگی ثبت شده است.

کد خبر 4916173

منبع: مهر

کلیدواژه: بارندگی تندباد تایباد ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین شهرکرد کمک به نیازمندان بیرجند گرگان مواسات بارش باران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است

فرماندار همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با بیان اینکه وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده و اقدامات کارشناسی خوبی در حال انجام است، گفت: در این راستا مسائل ترافیکی با نظرات کارشناسی و بهتر برای تصمیم به استان ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مسلم مخفی امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اجرای طرح زوج و فرد در همدان را موفق دانست و اظهار کرد: این طرح را ادامه خواهیم داد، البته باید طوری مدیریت کنیم که استثناها کمتر شود تا از اثر آن کاسته نشود؛ ما در اجرای این طرح به دنبال این هستیم مردم را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهیم.

وی با اشاره به اهمیت رفع نقاط حادثه‌خیز افزود: این مسئله مهم است و تاکنون ۲۴ نقطه رفع حادثه شده و باید در ادامه کمک کنیم کار مابقی نیز تسهیل شود.

فرماندار همدان ادامه داد: ایجاد مشاغل در بلوارهایی نظیر بعثت معضلاتی ایجاد کرده و باید رسیدگی به آن‌ها در دستور کار قرار گیرد و با جدیت مدیریت شود.

مخفی با بیان اینکه اجرای پارک حاشیه‌ای مهم است و باعث کاهش ترافیک خواهد شد، اضافه کرد: از پلیس راهنمایی و رانندگی تقاضا داریم تا در اجرای این طرح شهرداری را کمک دهد.

وی رفع مشکلات ترافیکی سه زیرگذر بلوار بعثت، صدا و سیما و پژوهش را مهم عنوان کرد و در ادامه در خصوص مدارسی که در محدوده ترافیک احداث شده‌اند، خاطرنشان کرد: به چند مدرسه سال گذشته اجازه احداث ندادیم و چند مدرسه هم باید ساماندهی شوند؛ موضوع بار دیگر به این مدارس ابلاغ شود و نیاز به پیگیری است چرا که اهمیت آن تنها مربوط به مسئله ترافیکی نیست و عدم توجه به آن خطراتی به همراه دارد.

کد خبر 748918

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • ایمن سازی سازه‌های آبی و خاکی و ساختمان‌های غیرایمن با سرعت پیگیری شود
  • کرونوس؛ نخستین زیردریایی رادارگریز جهان با قابلیت چرخش 180 درجه در سرعت کامل(+فیلم و عکس)
  • غیبت قمری آنتارس چه زمانی رخ می‌دهد؟
  • ۱۰ ماشین آلمانی برتر تاریخ که شاهکار‌های مهندسی عرصه خودروسازی به شمار می‌آیند
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت