Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@23:16:45 GMT

کدام تیم‌ها در منظقه سقوط قرار دارند؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۱۶۳۰

آفتاب‌‌نیوز :

نگاهی به رتبه های پایین در جدول لیگ به ما می گوید که در حال حاضر 5 تیم به طور جدی خطر سقوط را حس می کنند. پارس جنوبی با 20 امتیاز دوازدهم است،گل گهر سیرجان با 19 امتیاز سیزدهم است و سایپا هم با همین مقدار امتیاز در رده بعدی ایستاده و تیم های شاهین بوشهر و پیکان هم به ترتیب با 16 و 15 امتیاز تیم هایی هستند که به قعر جدول چسبیده اند و به حکم جدول فعلی سقوط کننده ها به لیگ پایین تر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این جدول به هیچ وجه نمی تواند تعیین کننده باشد به این علت که اولا تیم هایی نظیر شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان با تغییر سرمربی خود در نیم فصل دوم و جذب بازیکنانی جدید،روند نتیجه گیری مثبتی را آغاز کرده اند و اگر بتوانند با از سر گیری مسابقات به نتایج نسبتا خوب خود ادامه دهند،این شانس را دارند تا با کسب امتیازات لازم از 9 بازی باقی مانده حکم بقای خود در لیگ برتر را امضا کنند. از طرفی دیگر مسابقات رو در رویی که تیم های پایین جدولی باهم خواهند داشت هم می تواند نقش تعیین کننده ای در معرفی سقوط کننده ها و باقی مانده ها داشته باشد. به عنوان مثال تیم پیکان که در حال حاضر در جدول شانزدهم است،باید با تیم های گل گهر،سایپا و پارس جنوبی جم رو به رو شود و کسب امتیازات لازم از این جدال ها می تواند کمک کند تا شاگردان عبدالله ویسی در لیگ برتر بمانند.

بررسی جدول فصل گذشته لیگ و مقدار امتیازاتی که تیم های سقوط کننده کسب کرده اند نشان می دهد که ماندن در لیگ برتر به طور معمول به حداقل 25 امتیاز نیاز دارد بنابراین تیم هایی نظیر شاهین و پیکان اگر به فکر فرار از قعر جدول هستند،باید برای بقا در لیگ حداقل 3 الی 4 مسابقه آتی خود را با برد پشت سر بگذارند و چشم انتظار لغزش سایر کاندیداهای سقوط باشند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پارس جنوبی سقوط تیم لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد

تیم فوتبال اینتر بعد از هفت ماه و تنها برای دومین بار در فصل جاری سری A طعم شکست را چشید آنهم مقابل همان تیمی که شکست اولش را رقم زده بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دیدارهای شب گذشته (شنبه) هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، از ساعت 22:15 شنبه (به وقت تهران) تیم فوتبال اینتر قهرمان زودهنگام رقابت‌ها میهمان ساسولو تیم ماقبل آخر جدول رده‌بندی بود و با نتیجه یک بر صفر مغلوب حریف خود شد.

تنها گل این بازی در دقیقه 20 توسط آرماند لائورینت برای سبزومشکی‌پوشان منطقه امیلیا رومانیا به ثمر رسید تا این تیم 29 امتیازی شود و امیدش را برای فرار از منطقه سقوط افزایش دهد. این در حالی است که امپولی تیم هفدهم جدول با دو امتیاز بیشتر و یک بازی کمتر در رده هفدهم قرار دارد.

اینتر اما برای اولین بار از روز 27 سپتامبر سال 2023 و تنها برای دومین بار در فصل جاری سری A تن به شکست داد و نکته جالب درباره باخت نراتزوری اینکه تنها شکستش پیش از این بازی هم در هفته ششم و مقابل همین ساسولو رقم خورده بود. با این نتیجه اینتر 89 امتیازی ماند و شانس سه رقمی کردن امتیازاتش در پایان این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا را از دست داد. ساسولو تنها تیمی شد که در این فصل در هر دو بازی رفت و برگشت اینتر را شکست داده است.

ماروتا: خواهان حفظ اینزاگی هستیم/ شجاعت تغییر را داریم

 

امروز پنج دیدار دیگر در هفته سی‌و‌پنجم سری A برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:
کالیاری - لچه
هلاس ورونا - فیورنتینا
امپولی - فروزینونه
میلان - جنوا، ساعت 19:30 (به وقت تهران)
رم - یوونتوس، ساعت 22:15

در جدول رده‌بندی سری A پس از اینتر، میلان با 70 امتیاز، یوونتوس با 65 امتیاز و بولونیا با 64 امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط
  • اودینزه ۱-۱ ناپولی؛ یک امتیاز لحظه آخری که شاید تیم کاناوارو را از سقوط نجات دهد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • سپاهان درخانه مقابل گزینه سقوط کامبک خورد
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت
  • دیدار تراکتور و فولاد زیر ذره‌بین!
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد