Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@14:49:20 GMT

«عطا» سرکرده باند مواد مخدر دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۱۷۰۹

«عطا» سرکرده باند مواد مخدر دستگیر شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: با رصد و پیگرد فعالیت‌های یکی از سرکردگان کهنه کار در زمینه مواد مخدر با هویت " عطا " و زیر نظر گرفتن رفت و آمد‌های وی، اقدامات مجرمانه وی برای پلیس محرز و پیگیری‌های تکمیلی نیز دراین خصوص با توجه به پیچیدگی پرونده به عهده دو پایگاه پلیس یعنی پایگاه سوم و هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسنوند ادامه داد: با ورود ماموران زبده پلیس مبارزه با مواد مخدر به پرونده و انجام تحقیقات شبانه روزی و پایش رفتاری متهم مشخص شد، وی با جاساز کردن مقادیری مواد مخدر در یک خودرو سواری پژو ۴۰۵ قصد انتقال این مواد را از طریق محور‌های مواصلاتی به تهران دارد، در نتیجه با مشخص شدن روش کاری متهم و شناسایی محور حرکتی وی با هماهنگی قضایی و همچنین هماهنگی با پلیس یزد، تیمی ترکیبی از دو پلیس پایتخت و پلیس شهرستان یزد به محور عبوری اعزام و در عوارضی این شهرستان مستقر شدند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای ورود متهم به تور قانون شروع و در نهایت ساعت ۵ صبح روز نهم اردیبهشت، خودروی سوژه مورد انتظار سررسید و پلیس که در عوارضی منتظر آن بود به سرعت راه را بر وی بست و سرنشین خودرو را بازداشت کرد.

حسنوند گفت: با دستگیری متهم و پس از جستجوی خودروی وی ۱۹۴ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد؛ عطا به همراه خودروی مذکور به مقر پلیس شهرستان یزد منتقل شد.

انتهای پیام/

20 / 20 سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت سرکرده باند مواد مخدر دستگیری «عطا» سرکرده باند مواد مخدر کشف ۱۹۴ کیلوگرم مواد مخدر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: سرکرده باند مواد مخدر پلیس مبارزه با مواد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۱۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار رضا زارعی در تشریح این خبر بیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی شهرستان به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف علمی سرقت ها تشکیل شد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و قانونی و همچنین بکارگیری امکانات سازمانی و شگردهای خاص پلیسی سرانجام موفق به شناسایی فردی به هویت معلوم و دارای سوابق متعدد شدند.

زارعی تصریح کرد: با اقدامات فنی مشخص شد سارق پس از سرقت، خودرو را بلافاصله با همراهی و همکاری همدستانش از شهرستان خارج و به یکی از استان های همجوار انتقال می داده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اطلاعات به دست آمده، مشخص شد سارقان به صورت باندی اقدام به سرقت ها می کرده اند و در نهایت با هماهنگی پلیس آگاهی استان، ۲ اکیپ از ماموران پلیس آگاهی نهاوند به استان همجوار مراجعه و متهم اصلی را دستگیر کردند و به پلیس آگاهی شهرستان دلالت دادند.

وی گفت: متهم پس از انتقال به یگان انتظامی و در بازجویی های فنی صورت گرفته بیان داشت به همراه ۲ نفر از دوستان خود درسطح شهر نهاوند پس از گشت زنی و شناسایی خودرو مورد نظر جهت سرقت، اقدام خود را عملی و بلافاصله خودرو را از شهر خارج و به فردی به هویت معلوم می فروخته است.

جانشین انتظامی استان در پایان بیان داشت: متهم دستگیر شده به سرقت ۲۹ دستگاه خودرو با همراهی همدستانش اعتراف کرد که با راهنمایی وی یکی از خودروهای مسروقه کشف و تحویل مالک شد و تحقیقات و اقدامات قضائی و قانونی درخصوص دیگر موارد ادامه دارد.

کد خبر 6093517

دیگر خبرها

  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد