Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه اعلام وضعیت سفید در برخی مناطق استان به معنای نبود خطر ابتلا به کرونا در این مناطق نیست، گفت: کار ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در سطح شهرها و بخش های استان به عنوان عامل تاثیرگذار در مبارزه با کرونا ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام عصر امروز(۱۴ اردیبهشت) در هجدهمین ستاد استانی مبارزه با کرونا، اظهار کرد: جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا امروز با حضور رئیس جمهوری برگزار شد و تصمیمات مهمی از جمله شناسایی مناطق سفید، زرد و قرمز کشور اتخاذ گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«قاسم سلیمانی دشتکی» با اشاره به اینکه  در این نشست ۴ شهرستان بدره، دهلران، ملکشاهی و هلیلان در استان ایلام وضعیت سفید و کم خطر اعلام شد، افزود: وضعیت سفید به معنای نبود خطر ابتلا به کرونا در این مناطق نیست و مردم این مناطق باید توجه داشته باشند که در صورت عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از وضعیت سفید خارج می شوند.

 

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا احتمالا مراسم شب های احیا در ماه مبارک رمضان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در مکان های روباز و با حداقل جمعیت و به صورت مدیریت شده از طریق پخش زنده از صدا و سیما برگزار می شود.

 

استاندار ایلام یادآور شد: در جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور رئیس جمهوری، مقرر شد وضعیت مدارس در  هفته آتی بررسی شود و اگر  وضعیت مناسب بود، مدارس در مناطق سفید از ۲۷ اردیبهشت ماه با رعایت حفظ فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی می شوند.

 

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه در مدت  ۲۵ روز گذشته ۱۸۳ نفر به آمار مبتلایان استان افزوده شده است، گفت: کار ضدعفونی معابر و اماکن عمومی از کارهای تاثیرگذار در امر مبارزه با کرونا با همت توسط نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه، بسیج، ارتش، دستگاه های اجرایی و گروه های مردمی در سطح استان انجام شد و انتظار می رود که ادامه یابد.

 

  وی با اشاره به  کاهش آمار فوتی های ناشی از کرونا در استان، ابراز کرد: هرچه قدر طرح غربالگری کرونا بیشتر انجام شود احتمال افزایش آمار مبتلایان وجود دارد که البته این موضوع نکته بدی نیست چراکه با شناسایی  و جداسازی افراد مبتلا، خطر سرایت و شیوع ویروس کرونا در استان کاهش می یابد.

 

استاندار ایلام با تقدیر از همدلی و همراهی خوب مردم، مسئولان و خیرین در  پویش های  کمک مومنانه و همدلی در سطح استان، گفت: سامانه ای برای ثبت کمک های مردمی به افراد آسیب دیده از کرونا راه اندازی شده و  باید تلاش شود که بحث توزیع کمک های جمع آوری شده به افراد آسیب دیده از کرونا نیز ساماندهی شود.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: وضعیت سفید ابتلا کرونا ایلام مبارزه با کرونا وضعیت سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • هشدار به رانندگان در پی ورود سامانه بارشی به ایلام
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • هوای ایلام از عصر امروز بارانی می‌شود
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد