Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@17:54:42 GMT

معلم وظیفه شناس آستارایی تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۲۰۱۷

معلم وظیفه شناس آستارایی تجلیل شد

به مناسبت هفته معلم از زحمات ۴۰ ساله شهیمه صفایی معلم وظیفه شناس آستارایی در سنگر تعلیم و تربیت تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در سومین روز از هفته بزرگداشت مقام معلم سید سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش به همراه جهانبخش آرمان فرمانده سپاه در منزل شهیمه صفایی معلم وظیفه شناس آستارایی که در ایام خانه نشینی دانش آموزان به علت شیوع کرونا در آموزش های مجازی به دانش آموزانش، به جای کلمه «آنلاین» از «آیلاند» استفاده کرده بود و همین موضوع بازیچه دست برخی از هنرمندان و بلاگرها شده بود، حضور یافت و از زحمات ۴۰ ساله وی در سنگر تعلیم و تربیت تجلیل و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«سید سجاد موسوی» در این دیدار با تبریک هفته معلم، اظهارکرد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه پایدار هر جامعه ای است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا تصریح کرد: اگر امروز در حوزه‌ های مختلف آموزش و پرورش این شهرستان توفیقاتی حاصل ‌شده این را مدیون معلمان هستیم.

 

موسوی در پایان از وظیفه شناسی خانم صفایی در تعلیم و تربیت آینده سازان کشور تقدیر و تشکر کرد و گفت: خانم صفایی با وجود ۶۷ سال سن و با گذشت ۱۷ سال از بازنشستگی؛ با وظیفه شناسی و خستگی ناپذیری تحسین برانگیز همچنان عرصه آموزش را خالی نکرده و نسبت به آینده کودکان شهر و کشورش بی تفاوت نیست.

 

گفتنی است، در پایان این دیدار با اهدای گل و هدایایی از این معلم وظیفه شناس آستارایی تجلیل و قدردانی شد.

 

روز گذشته نیز شهیمه صفایی معلم وظیفه شناس آستارایی در شورای آموزش و پرورش استان گیلان که با حضور استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش و تعدادی دیگر از مسئولین استانی برگزار شد، تجلیل و قدردانی شد.

 

به گزارش شبستان، تولید و انتشار کلیپ فرهنگیان برتر سال تحصیلی ۹۹-۹۸، ارسال پیامک تبریک در فضای مجازی، مراسم تجلیل آموزشگاهی از معلمان، تجلیل از نیروهای خدماتی، دیدار با فرماندار و غبارروبی مزار شهدای گمنام از جمله برنامه‌ های امسال ستاد بزرگداشت هفته معلم در شهرستان آستارا است.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته معلم بندر آستارا معلم وظیفه شناس آستارایی تجلیل و قدردانی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، تجلیل از آموزگاران نمونه، برگزاری شب شعر و موسیقی خلیج فارس و نشست علمی چگونگی احیای مکتب فرهنگی هنری خلیج فارس بخشی از ویژه برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس در قشم است.
محمد غفاری افزود: آغاز به کار دانشگاه هنر شعبه قشم و مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قشم و رونمایی از انیمشن دانش آموزان درباره اسطوره‌های خلیج فارس و پخش مستند زندگی‌نامه سدیدالسلطنه از دیگر برنامه‌های این هفته است.

بیشتر بخوانید؛ برافراشتن پرچم ایران در عمق ۱۰ متری آب‌های خلیج فارس
وی گفت: بمناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم، ویژه برنامه‌ای با حضور ۷۰۰ تن از آموزگاران با هدف تجلیل از ۱۱۰ معلم نمونه و آموزگاران بازنشسته برگزار می‌شود.
دهم اردیبهشت در تاریخ رسمی کشورمان به عنوان سالروز حمله جوانمردانه سربازان و سرداران نامدار ایرانی به متجاوزان پرتغالی و آزاد سازی جزایر مهم خلیج فارس از اشغال آنان، به عنوان روز ملی خلیج فارس نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰ معلم نمونه مازندرانی تقدیر می‌شوند
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • ۱۷ هزار معلم در استان مرکزی خدمت می کنند
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان