Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@19:30:58 GMT

تشییع شهدای الحشد الشعبی عراق در کربلا+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۲۰۳۵

تشییع شهدای الحشد الشعبی عراق در کربلا+ تصاویر

پایگاه اینترنتی شبکه العهد عراق تصاویری را از مراسم تشییع شهدای الحشد الشعبی در کربلای معلی منتشر کرد.

گفتنی است در حمله بامداد شنبه عناصر تروریستی وابسته به داعش به منطقه مکیشیفه در شمال سامراء، چند عضو  الحشد الشعبی عراق به شهادت رسیدند.

فرماندهی عملیات صلاح‌الدین عراق امروز اعلام کرد دو عنصر داعشی که احتمال می‌رود در حمله به «مکیشیفه» نقش داشته‌اند، دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیرو‌های الحشد الشعبی که در چارچوب عملیات صلاح‌الدین در منطقه حضور داشتند با این هجوم مقابله و شماری از تروریست‌ها را هدف قرار دادند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران

همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنام که در عملیات کربلای۵ و عاشورا به فیض شهادت نائل شدند؛ با حضور عاشقان و منتظران امام زمان (عج) در آستان مقدس مسجد جمکران برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، مسئولین و مردم انقلابی استان قم و زائران و منتظران برگزار و روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶:۳۰ از انتهای بلوار پیامبر اعظم(ص)، میدان آل یاسین آغاز خواهد شد.

پیکرهای مطهر این دو شهید گرانقدر دفاع مقدس تا صحن جامع امام مهدی (عج) تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنها، در خاک مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

خبرنگار: زینب دده‌بیگی

انتهای خبر/

کد خبر: 1229157

دیگر خبرها

  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش