Web Analytics Made Easy - Statcounter

نعمتی، عضو هیئت رئیسه مجلس: طبق تصمیم امروز این هیئت زمان برگزاری جلسه اختتامیه مجلس دهم ۳۱ اردیبهشت تعیین شد. استاندار تهران: با توجه به ضرورت فاصله گذاری اجتماعی در وسایل حمل و نقل عمومی استمرار لغو طرح ترافیک ضرورت دارد. رئیس پلیس پایتخت: مخالف اجرای طرح ترافیک در مقطع کنونی هستیم. #فوتوـ نیوزـ تابناک نصرالله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور راهپیمایی خودرویی را به عنوان یکی از طرح‌های برگزاری راهپیمایی روز قدس عنوان کرد و گفت: بر اساس این طرح خانواده‌ها سوار بر خودرو و رعایت فاصله اجتماعی در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی از قصد این کمیسیون برای بررسی وضعیت زندان‌ها در شرایط شیوع کرونا در جلسات آتی خبر داد. معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: پس از بیش از ۲ ماه وقفه در اقامه نمازجمعه به علت شیوع ویروس کرونا، هفته جاری نماز جمعه در ۱۵۷ شهر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. وکیل مدافع محمدعلی نجفی گفت: دادگاه به ما مهلت داده است ظرف سه روز آینده آخرین لایحه را برای دفاع ارائه دهیم تا بعد از آن تصمیم بگیرد و بعد از این جلسه دیگری برگزار نخواهد شد. وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: برای دستیابی به جهش تولید، حداقل نیاز به ۱۰۰۰ هزار میلیارد تومان، سرمایه‌گذاری از سوی دولت، بخش عمومی و بخش خصوصی در بازار سرمایه داریم. غلامرضا کاتب، نماینده اصولگرای گرمسار: اختیار دست حقوقدان شورای نگهبان است و خودش عمل می‌کند و انتخابات را بر اساس سلیقه خود مهندسی می‌کند و می‌گوید من مهندسی نکردم. علی مطهری، نماینده مردم تهران، در توئیتی نوشت: همکاری اصولگرا و اصلاح طلب و رد صلاحیت شده و نشده در اصلاح قانون انتخابات مجلس و بستن راه های اعمال سلیقه، نشان داد که عملکرد شورای نگهبان در انتخابات اخیر دچار نقضان بوده و این شورا باید رفع نقض کند.  #فوتوـ نیوزـ تابناک سیدحسین مرعشی از جایگاه سخنگوی حزب کارگزاران که سابقه عضویت در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، را هم دارد، هم حزبی خود و سایر چهره‌های اصلاح‌طلب را به آرامش، همفکری و همراهی دعوت می کند. او ضمن عذرخواهی از همه اصلاح‌طلبان، سیاسیون و مردم، می گوید: «هر نوع تخطئه و تخریب در هر سطح، آب ریختن بر کوره مشکلات ملی است.» مرعشی در عین حال سیدمحمد خاتمی را هماهنگ‌کننده عالی و رهبری جامع اصلاحات می‌نامد و از همکاری حزب کارگزاران سازندگی با رئیس دولت اصلاحات برای برنامه‌ریزی پیرامون فعالیت برای انتخابات ۱۴۰۰ خبر می‌دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا سینا کمالخانی سهام عدالت صندوق ETF دعای روز نهم رمضان فوتونیوز تابناک ویروس کرونا سینا کمالخانی سهام عدالت صندوق ETF دعای روز نهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جبار کوچکی‌نژاد، عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه اظهار کرد: با توجه به اتمام بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به جداول در جلسات علنی هفته جاری مجلس شورای اسلامی مصوبات مجلس برای اعلام نظر به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

وی در گفت‌وگو با ایسنا، ادامه داد: اگر شورای نگهبان به این مصوبات ایرادی را وارد کرد مجلس شورای اسلامی بعد از تعطیلات هفته آینده ایرادات شورای نگهبان را مورد بررسی قرار داده و رفع خواهد کرد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قطعا مجلس یازدهم تا قبل از پایان عمر خود تکلیف بخش دوم لایحه بودجه را مشخص کرده تا به عنوان قانون به دولت ابلاغ شود.

کوچکی‌نژاد همچنین درباره وضعیت برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: روز گذشته مجلس شورای اسلامی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه را رفع کرد و در برخی موارد نیز به مصوبات قبلی خود اصرار کرد که این موارد به مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌رود لذا مجددا اصلاحات اعمال شده در برنامه هفتم به شورای نگهبان برای اعلام نظر تقدیم خواهد شد.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه تاکید کرد که تکلیف برنامه هفتم تا پایان مجلس یازدهم مشخص خواهد شد و برای اجرا به دولت ابلاغ می‌شود.

طبق اصلاحات آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی روند بررسی بودجه تغییر کرده است بدین شکل که ابتدا مجلس شورای اسلامی بخش اول لایحه مربوط به احکام و منابع و مصارف را بررسی و تصویب می‌کند بعد از تصویب بخش اول و ابلاغ به دولت، نوبت به بررسی بخش دوم مربوط به جداول می‌شود.

بخش اول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در اسفندماه ۱۴۰۲ برای اجرا به دولت ابلاغ شد و مجلس بخش دوم لایحه بودجه را در هفته جاری بررسی کرد.

بررسی جداول در صحن مجلس شورای اسلامی برای اولین بار صورت گرفت. پیش از این و در سال‌های گذشته و مجالس قبلی تنها احکام و سقف منابع و مصارف لایحه بودجه در صحن مجلس رسیدگی می‌شد.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902628

دیگر خبرها

  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • ۲۷۶ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه پارس آباد، اصلاندوز و بیله سوار
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟
  • آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی
  • واکنش محمد مهاجری به دلایل رد صلاحیت روحانی
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش