Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهروز اکرمی» عصر یکشنبه در نشست قرارگاه پدافند زیستی استان مرکزی در اراک افزود:  اگر تا هفته آینده هر کدام از شهرهای استان مرکزی به وضعیت سفید برسد، اطلاع رسانی‌های لازم صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: وضعیت سفید زمانی است که به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت یک مورد ویروس کرونا وجود داشته باشد.

اکرمی تصریح کرد: استان مرکزی کارنامه خوبی در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا داشته و با شرایط فعلی دیگر نیازی به نقاهتگاه پنجم مرداد اراک برای قرنطینه بیماران کرونایی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امید است به زودی و در سایه تعامل و همکاری همگانی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ویروس کرونا در کشور و استان مرکزی مهار شود.

اکرمی اظهار داشت: اصناف، بازاریان و پاساژها با شرط رعایت اصول بهداشتی بازگشایی شده‌اند و گشت‌های ویژه اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی به صورت شبانه روزی فعالیت این قشر را زیر نظر دارند و در صورت مشاهده هر گونه بی توجهی به پروتکل های بهداشتی، اصناف متخلف مهر و موم می‌شوند.

بر اساس آمار موجود ۷۸ درصد از مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در  استان مرکزی با تلاش کادر بهداشت و درمان بهبود یافته‌اند و ۹۳ درصد از جمعیت یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفری این استان معادل یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تاکنون کرونا غربالگری شده‌اند.

استان مرکزی یک میلیون و ۴۴۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲ شهرستان دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان مرکزی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان مرکزی بهداشت و سلامت ویروس کرونا استان مرکزی بهداشت و سلامت ویروس کرونا استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تهران فقیرترین شهر به لحاظ بهداشتی در بین شهرهای کشور است
  • بزرگ‌ترین شهرهای جهان ۲۰۲۴ بر اساس جمعیت و مساحت
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان