Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمایش «همدلی و احسان» هم‌زمان با چهار استان تهران، مشهد، شیراز و سیستان و بلوچستان در استان قم با محوریت حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز به‌کار کرد. ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آئین آغاز رزمایش «همدلی و احسان» با هدف اهدای یک میلیون بسته غذایی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا در ماه مبارک رمضان در سراسر کشور، به‌همت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر و با حضور و سخنرانی آیت‌الله سید محمد سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان قم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام علی احدی در سخنانی با اشاره به اجتماعی شدن خدمات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) گفت: ما در این ستاد بسیاری از گروه‌های جهادی را حمایت نقدی کردیم و بسته‌های بهداشتی را در اختیار آن‌ها گذاشتیم و از امروز توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی توسط بیش از 100 گروه جهادی در مساجد قم صورت خواهد گرفت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس: مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در کردستان اجرا می‌شودفرمانده سپاه گلستان: 77000 بسته غذایی در رزمایش «کمک مومنانه» بین نیازمندان توزیع شدآماده‌سازی بسته‌های حمایتی مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در کاشان به‌روایت تصویر‌

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق مواسات و همدلی در نیمه شعبان، بر امام زمانی‌بودن این رزمایش تأکید کرد و افزود: به‌منظور اجرای عدالت در توزیع این بسته‌ها سامانه‌ای را طراحی کردیم که کد ملی افراد در آن وارد می‌شود تا به یک خانواده دو بسته اهدا نشود.

دبیر قرارگاه جهادی و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) قم مطرح کرد: مسجد‌محوری در خدمات اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) امر مبارکی است و به این منظور از ظرفیت مساجد در خدمات اجتماعی بهره می‌گیریم.

وی افزود: آغاز تمام اقداماتی که در استان قم رقم زدیم از جمله توزیع جهیزیه و لوازم التحریر از حرم حضرت معصومه(س) بوده که سبب برکت در این کارهای خیر شده است.

آئین آغاز این رزمایش که به دنبال فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مؤمنانه به نیازمندان صورت گرفته است، به صورت هم‌زمان در پنج استان تهران، قم، مشهد، شیراز و سیستان و بلوچستان برگزار شد و قرار است یک میلیون بسته غذایی در سراسر کشور به دست نیازمندان و آسیب دیدگان بیماری کرونا برسد.

انتهای پیام/452/ ز

R7854/P/S6,62/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام ره بسته غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است