Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@09:23:46 GMT

۴۶۲ مرحله لاستیک میان ناوگان عمومی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۲۳۰۰

۴۶۲ مرحله لاستیک میان ناوگان عمومی توزیع شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  فریبرز کرمی گفت:تاکنون طی ۴۶۲ مرحله توزیع لاستیک میان ناوگان عمومی برون شهری استان کرمانشاه انجام شده که ۳۴ مرحله از آن‌ها به صورت اینترنتی بوده است.

او از توزیع ۱۳۲ هزار و ۷۷ حلقه لاستیک میان ناوگان عمومی برون شهری خبر داد، افزود: بیش از ۱۸ هزار و ۷۰۰ حلقه لاستیک میان خودرو‌های سواری، ۲۷۹۳ حلقه لاستیک میان خودرو‌های نیسان وانت و ۲۲۱۰ حلقه میان مینی بوس‌ها، وانت نیسان‌ها و خودرو‌های ایسوز توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از توزیع ۳۰۲۸ حلقه لاستیک میان خودرو‌های خاور، ۴۰۶۴ حلقه لاستیک میان خودرو‌های تیوبلس، خاور و کامیونت و ۴۶۴ حلقه لاستیک میان خودرو‌های شش تن خبر داد.

این مسئول عنوان کرد: همچنین ۲۲۴ لاستیک میان کامیون‌ها، ۷۶۰ حلقه لاستیک میان خودرو‌های شش تن و یک کش، ۱۱۶ حلقه میانه تریلی‌های خاص توزیع شده است.

کرمی از توزیع ۳۸ هزار و ۲۳۵ حلقه لاستیک میان انواع کامیون‌ها خبر داد و گفت: همچنین ۴۳ هزار و ۸۵۱ حلقه لاستیک میان خودرو‌های تریلی و کامیون‌های تا ۲۰ تن و ۱۵ هزار و ۸۰۲ حلقه میان تریلی و یک کش توزیع شده است.

او بیان کرد: ۳۱۶ حلقه لاستیک میان خودرو‌های تیوبلس ۶ تن و ۴۸۰ حلقه میان خودرو‌های کامیون ۶ تن توزیع شده است.

انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی توزیع لاستیک توزیع شده حلقه میان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم