Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی بانک مرکزی، جلسه بحث و بررسی دستورالعمل طرح اعطای تسهیلات به صاحبان کسب و کارهایی که به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در فعالیت خود دچار مشکل شده‌اند با حضور هیأت مدیره بانک‌ها و موسسات اعتباری و معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون پایش و سیاست‌های اقتصادی معاونت اقتصادی ریاست جمهوری در بانک مرکزی تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«اکبر کمیجانی» قائم مقام این بانک، ضمن تشکر از نظام بانکی به دلیل همراهی در پرداخت تسهیلات یک میلیون تومانی به خانوارهای یارانه بگیر، گفت: با همکاری مجموعه نظام بانکی به ویژه حوزه اعتباری آنها تاکنون به ۱۹ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۶۴۸ سرپرست خانوار یارانه بگیر تسهیلات یک میلیون تومانی پرداخت شده است.

وی افزود: امکان واریز مابقی تسهیلات یاد شده نیز به دلایلی از جمله مسدودی حساب، شماره حساب اشتباه، عدم سازگاری شماره حساب با کد ملی ارسالی، نامعتبر بودن اطلاعات معرفی شده و سایر خطاها میسر نشده است و با اصلاحات انجام ‌شده برخی از این موارد در هفته آتی با همکاری سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها رفع می‌شود.

کمیجانی با اشاره به تدوین رسته‌های سیزده‌گانه مشاغل توسط کارگروه بررسی و مقابله با پیامدهای ناشی از ویروس کرونا، گفت: بر اساس این دسته بندی، به مشاغلی که با نظر و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا بیشترین خسارت را دیده‌اند از محل اعتبار ۷۵ هزار میلیارد تومانی منابع بانکی، تسهیلات اعطا می‌شود.

در خصوص ثبت نام از متقاضیان، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی این امر اطلاع رسانی خواهد کرد.

برچسب‌ها ویروس کرونا بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بهبود فضای کسب و کار پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بهبود فضای کسب و کار ویروس کرونا بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بهبود فضای کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از سازمان مالیاتی کشور، سید محمد هادی سبحانیان رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: در اجرای  قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور به منظور تکریم مودیان و اجرای عدالت مالیاتی، تمامی صاحبان مشاغلی که مجموع فروش خالص کالا و ارایه خدمات آن‌ها در سال ۱۴۰۲ حداکثر صد و پنجاه برابر معافیت موضوع ماده (۸۴) قانون مالیات‏های مستقیم یعنی مبلغ ۱۸ میلیارد تومان بوده و فرم مالیات مقطوع برای آن‏ها در درگاه خدمات الکترونیک سازمان بارگذاری می‌شود، مشمول مقررات این تسهیلات می‌باشند.

گفتنی است صاحبان مشاغلی که از تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیات‌ها استفاده می‌کنند، از مزایای عدم مراجعه به ادارات و قرار گرفتن در فرایند طولانی تشخیص و رسیدگی، عدم نیاز به نگهداری اسناد و مدارک و دفاتر، امکان تقسیط مالیات در بازه‌های زمانی بیشتر و عدم نیاز به تکمیل جداول درآمد و هزینه (اظهارنامه) برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۲۴ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید
  • گمرک به جای بانک مرکزی، شفاف سازی کرد/ ۶۶ میلیارد دلار برای ۱۰۰ واردکننده/ لیست دقیق دریافت کنندگان دلار ۲۸۵۰۰ تومانی را منتشر کنید