Web Analytics Made Easy - Statcounter



معاون سابق باشگاه استقلال تهران درخصوص فردی که از خارج کشور به بازیکنان استقلال پول پرداخت می‌کند شفاف سازی کرد.

به گزارش ایلنا، پندار توفیقی در این باره گفت: آن زمان ما برتر باقی مانده طلب جباروف و پول فصل بعدش ١٣۴ هزار دلار مربوط خواستیم که قرار بود بخشی از آن را یکی از افراد کنار باشگاه تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان یک هوادار به من گفت که کسی در خارج از ایران هست که حاضر است این پول را بدهد.

او ادامه داد: من با این فرد حرف زدم او گفت من می خواهم استقلال را بخرم و حساب بدهید ١٠ میلیون دلار پول بدهم، من گفتم تو علی الحساب ١٣۴ هزار دلار پول جباروف را بده و مستقیم به حساب خودش پول را بریز، به سرور هم موضوع را اصلا نگفتم.

وی افزود: من به او گفتم تا پول واریز نشده در فضای مجازی حرفی نزن ولی شروع کرد برای خودش تبلیغ کردن. یک هفته پول به حساب جباروف واریز نشد و من مدام با این فرد در مورد کدهای بانکی صحبت می کردم، آدرس بانکی هم که می داد فیک بود. بعد از یک هفته این فرد گفت پول واریز شده است.

معاون سابق استقلال در مورد برخورد جباروف گفت: بعد از این اتفاق من از سرور پرسیدم آیا پولی به حساب تو واریز شده است، پرسید چقدر من نگفتم. رفت و جواب داد که ١٣ دلار به حساب من آمده و گفت آیا من را دست انداخته ای؟ گفتم چیز خاصی نیست و این را یک هوادار واریز کرده است.

توفیقی می گوید در زمان فتحی هم این اتفاق افتاده بود: بعد از من دوستان به آقای فتحی وصل شدند و دو فیش جعلی ١۵ هزار دلاری هم برای ایشان فرستاده بودند.

معاون سابق استقلال در مورد واریز پول جعلی به حساب میلیچ و دیاباته هم گفت: همان موقع که این خبر را دیدم به مشاوران آقای سعادتمند گفتم این فرد کلاه بردار است و به امیر سلطانی هم همین را گفتم. گفتم این فردا وضع خوبی ندارد و استقلال هنوز آنقدر بیچاره نشده که از هرکسی کمک بگیرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال

علی خطیر در حالی از استقلال با حکم هیئت مدیره کنار گذاشته شد که یک روز قبل از وقوع چنین اتفاقی چیزی حدود ۱۵ درصد از قرارداد همه بازیکنان این تیم با پولی که هلدینگ تهیه کرده بود، پرداخت شد.

در همین خصوص این شایعه در فضای مجازی مطرح شد که مالکان جدید باشگاه استقلال ۸۰ میلیارد تومان پول تهیه کرده بودند، اما میزان پرداختی به بازیکنان و سایر عوامل چیزی حدود ۵۰ میلیارد تومان بود و این بحث بر سر زبان‌ها افتاد که ۳۰ میلیارد تومان دیگر چه شده است؟ البته بر اساس قوانین کشوری، هلدینگ نمی‌توانست پول را مستقیم به حساب علی خطیر واریز کند و باید حتماً از طریق حسابی که از قبل تعیین شده بود، میان بازیکنان و سایر طلبکاران تقسیم شود بنابراین ماندن پول در حساب مدیرعامل باشگاه عملاً منتفی است.

پیگیری‌های خبرورزشی نشان داد که بیشتر از ۴۰ میلیارد تومان بابت پرداخت مطالبات بازیکنان هزینه و بالغ بر ۵ میلیارد تومان هم صرف هزینه‌هایی همچون بلیت هواپیمای بازیکنان خارجی، هزینه مسکن خارجی‌های استقلال در تهران، خرج رستوران طرف قرارداد با تیم برای تامین تغذیه بازیکنان و... شد.

با این تفاسیر ۳۰ میلیارد تومان و شاید هم یک مقدار بیشتر باقی مانده که در همان حسابی که پول به آن واریز شد، نگهداری می‌شود و مدیران جدید پس از طی کردن تشریفات قانونی هیچ مشکلی جهت استفاده از آن ندارند. برخی صحبت‌ها حکایت از آن دارد که احتمالاً بازیکنان استقلال قبل از پایان فصل دوباره دریافتی خواهند داشت.

منبع: خبر ورزشی

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • پایان انتظار تسویه دولت با فروشندگان طرح کالابرگ به زودی
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد
  • کاهش قیمت دلار در راه است؟
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • شیرازی‌ها به دادگاه عالی ورزش شکایت می‌کنند/ تیم مهمان نباید تاوان برگزار نشدن بازی را بدهد
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • قیمت محمد محبی برای بازگشت به استقلال مشخص شد
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!