Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،دکتر حسین فرشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: ۴۶ مبتلا به کرونا در هرمزگان طی یک روز اخیر شناسایی شد.

او افزود:با  ابتلای ۴۶ نفر دیگر به کرونا، شمار مبتلایان در استان به ۹۶۳ نفر افزایش یافت که همه موارد جدید کرونا، در بندرعباس ثبت شده است و از این شمار ۴ مورد علامت دار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تاکنون شش هزار و ۷۶۲ مورد تست کرونا گرفته شده است.

فرشیدی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته یک خانم ۶۵ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باخت و شمار فوتی‌های ناشی از این بیماری در استان به ۲۹ نفر رسید.

او گفت: شمار بیمارانی که از ابتدای همه گیری کرونا در استان بستری شدند ۲ هزار و ۴۵۶ نفر بود که تاکنون ۲ هزار و ۱۸۱ نفر مرخص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:افرادی که بیماری زمینه‌ای قلبی، ریوی، دیابت، فشار خون بالا و افراد مسن دارند از حضور در مکان‌های شلوغ پرهیز کنند.

فرشیدی افزود: با شروع گرما از سرایت کرونا در استان به ویژه در مرکز استان کاسته نشده است، در نیمه دوم همه گیری کرونا آمار و ارقام مبتلایان به کرونا در استان بیشتر شده است.

او گفت: شهر‌های کم خطر و سفید در استان به معنای نداشتن بیماری کرونا نیست و در این شهر‌ها تراکم بیماری کمتر است که با ید دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود.


انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ابتلا به کرونا شیوع کرونا بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند

آفتاب‌‌نیوز :

عوامل خطری که ابتلا به مولتیپل اسکلروزیس را افزایش می‌دهند عبارتند از: 

سن. این بیماری ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، اما اغلب در افراد بین ۱۵ تا ۶۰ ساله رخ می‌دهد.

جنسیت: زنان در حدود دو برابر احتمال ابتلا به MS را دارند.

سابقه خانوادگی: اگر یکی از والدین یا خواهر و برادر شما MS داشته باشد، شما در معرض خطر ابتلا به بیماری هستید.

برخی از عفونت‌ها ویروس‌ها، از جمله اپشتاین بار، ویروس که مننوکلوئیس عفونی را ایجاد می‌کند خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهند.

آب و هوا: MS در کشور‌های دارای آب و هوای معتدل، از جمله کانادا، شمال ایالات متحده، نیوزیلند، جنوب شرقی استرالیا و اروپا، بسیار رایج است.

سیگار کشیدن: افراد سیگاری خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ تن افزایش یافت
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر افزایش یافت
  • تاکید عراق برلزوم افزایش همکاری‌ها برای متوقف کردن جنایات تل‌آویو
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری