Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@18:41:50 GMT

آخرین جزییات برگزاری امتحانات نهایی

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۲۶۱۶

صراط:

علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، در تشریح  جلسه عصر امروز این  کمیسیون، گفت:  وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر علوم برای بررسی موضوع آموزش‌های مجازی و آزمون‌های پایان سال و ترم تحصیلی در جلسه امروز کمیسیون حضور پیدا کردند.

به گزارش تسنیم وی با بیان اینکه نمایندگان دغدغه های خود درباره استفاده از سامانه شاد از سوی دانش آموزان را مطرح کردند، افزود:  وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این انتقادات اعلام کرد که  نگاه آموزش و پرورش به آینده است اگر کرونا ماندگار شد با رفع ایرادات این سامانه آموزش تعطیل نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه به گفته وزیر آموزش و پرورش  امتحانات نهایی  ۱۷ خرداد و به صورت حضوری برگزار می شود، اضافه کرد: قرار شد درباره برگزاری کنکور هم تهمیداتی اندیشیده شود. چون نمایندگان درباره اعمال سوابق تحصیلی در کنکور نقطه نظرات و دیدگاه‌هایی داشتند که قرار شد در این باره هم بررسی‌های لازم صورت گیرد.

سلیمی در مورد مباحث مطرح شده با حضور معاون وزیر علوم تصریح کرد: برخی از دانش آموزان گلایه‌هایی در باره پرداخت شهریه این ترم دانشگاه‌ها داشتند که قرار شد این موضوع مورد بررسی قرار گیرد. همچنین در این جلسه در مورد نبود امکانات فضای مجازی در برخی از دانشگاه‌های کوچک توضیحاتی داده شد که قرار شد با تهمیدات لازم آموزش در این دانشگاه‌ها پیگیری شود این موضوع هم اشاره شد که به دانشگاه‌ها تفویض اختیار شده تا امتحانات را به صورت حضوری و یا غیر حضوری برگزار کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: برگزاری امتحانات نهایی علیرضا سلیمی سامانه شاد صراط آموزش و پرورش قرار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان

وزیر آموزش‌وپرورش درباره جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان گفت: قانونی تصویب شده و در آستانه اجراست و آن جذب نخبگان و استعدادهای مختلف در دانشگاه فرهنگیان است، اگر می‌خواهیم نسل‌مان را درست تربیت کنیم باید بهترین بچه‌ها را معلم کنیم.

به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در جمع قهرمانان جهانی والیبال دانش آموزی که در سالن وزارت آموزش و پرورش حضور داشتند، با بیان اینکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش توسعه تربیت‌بدنی است گفت: مفتخرم در این دولت ۲۲۰۰ فضای ورزشی ساخته شده است، ۵ دهکده جامع ورزشی احداث خواهد شد چراکه سیاست قطعی وزارت آموزش و پرورش تقویت تربیت بدنی است.

وی با بیان اینکه لذت خلق افتخار در دوره نوجوانی گوارای وجودتان افزود: این پیروزی تقدیم به همه معلمان شما باشد که در شکل‌گیری شخصیت شما تاثیرگذار بوده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رسیدگی ویژه به سلامت جسمی دانش‌آموزان یکی از دغدغه‌های پیوسته ما در آموزش و پرورش، است، ادامه داد: سلامت جسم و بدن برای یادگیری عمیق و برای نقش آفرینی دقیق مهم است. در نتیجه از وظایف ما این است که در ساحت زیستی و بدنی کمک کنیم.

صحرایی با بیان اینکه یکی از آرزوهای من این است که هر روز حداقل یک ساعت دانش‌آموزان در مدرسه ورزش کنند گفت: این مهم را حتما دنبال می‌کنیم. 

وزیر آموزش و پرورش داشتن اعتماد به نفس تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران را یک فاکتور خیلی مهم برشمرد و افزود: شما در مقابل تیم‌های اروپایی بازی کردید، این‌قدر اعتماد به نفس داشتید و کار خودتان را کردید، ارزشش از کاپ و مدال بیشتر است. 

وی خطاب به مسئولان ورزش کشور تاکید کرد: اگر می‌خواهید تیم قوی درست کنید به مدرسه‌ها بیایید. بهترین‌ها در مدرسه هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹۰ هزار معلم جدید، اول مهر به مدارس می‌روند
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • واریز «هدیه روز معلم» به حساب فرهنگیان؛ امشب
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد
  • وزیر آموزش و پرورش : ساخت روزانه ۸ مدرسه در کشور/ امسال ۷۲ هزار معلم جذب می شوند
  • استخدام ۱۹ هزار مربی ورزشی و مشاور پس از ۱۵ سال
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات