Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:28:22 GMT

فیگو: بارسلونا قدر مرا ندانست

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۲۸۱۳

فیگو: بارسلونا قدر مرا ندانست

ستاره جنجالی فوتبال پرتغالی بار دیگر از علت انتقال عجیب به تیم فوتبال رئال مادرید سخن گفت.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، لوئیس فیگو، ستاره سابق تیم ملی پرتغال  در گفت و گویی جالب از «ناسپاسی» سران باشگاه بارسلونا به عنوان عمده‌ترین دلیل ترک این تیم و پیوستن به رقیب دیرینه‌اش، رئال مادرید نام برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

 خائن مشهور دنیای فوتبال در این باره گفت: پیوستن به رئال مادرید تصمیمی مهم و در عین حال سخت بود. شهری را ترک کردم که چیزهای زیادی به من داد و در بارسلونا احساس خوبی داشتم. با این حال وقتی حس کنید به خاطر کارها و زحمات‌تان مورد قدردانی قرار نگرفته‌اید و از طرفی پیشنهاد خوبی دارید، قطعا به ترک موضع خودتان فکر می‌کنید.بارسلونا قدر زحمات مرا ندانست.

 

فیگو در خصوص هم‌تیمی‌های سابقش در رئال مادرید گفت: رائول یک برنده است و این به خاطر ذهنیت اوست.  او با ذهنیت برنده‌اش به جام‌های زیادی دست یافت. کاپیتان ما همیشه می‌دانست در زمین باید چه کاری انجام دهد. رونالدو سرعت و قدرت زیادی داشت اما سخت است بهترین ویژگی رائول را انتخاب کنید. زیدان، ریوالدو، گواردیولا، استویچکوف و ورون ستارگان بزرگی بودند که با آن‌ها هم بازی بودم اما همیشه دوست داشتم به رائول پاس گل بدهم. 

لوئیس فیگو پیشکسوت پرتغال بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوئیس فیگو پیشکسوت پرتغال بارسلونا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی

دیدار رئال مادرید و کادیز در هفته ۳۴ لالیگا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۳-۰ شاگردان کارلو آنچلوتی خاتمه یافت. با توجه به شکست‌ ۴-۲ بارسلونا مقابل ژیرونا، قهرمانی شماره ۳۶ رئال مادرید در لالیگا مسجل شد. آنها با رکورد قهرمانی های رسمی‌یوونتوس در پنج لیگ معتبر اروپایی برابری کردند.

پُرافتخارترین تیم های پنج لیگ معتبر اروپایی (لیگ داخلی) رئال مارید ۳۶ قهرمانی در لالیگا یوونتوس ۳۶ قهرمانی در سری آ بایرن مونیخ ۳۲ قهرمانی در بوندسلیگا بارسلونا ۲۷ قهرمانی در لالیگا منچستریونایتد ۲۰ قهرمانی در لیگ سطح اول انگلیس اینتر ۲۰ قهرمانی در سری آ لیورپول ۱۹ قهرمانی در لیگ سطح اول انگلیس میلان ۱۹ قهرمانی در سری آ

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • رئال مادرید با شکست بارسلونا مقابل خیرونا، فاتح لالیگا شد!
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • خداحافظ رئال: رائول روی نیمکت تیم آلمانی!