Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@05:03:03 GMT

آمریکا: منشأ کرونا آزمایشگاه ووهان در چین بوده است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۲۹۵۵

آمریکا: منشأ کرونا آزمایشگاه ووهان در چین بوده است

در ادامه انتقاد‌های مقامات آمریکایی از «پنهان‌کاری‌های چین» در قبال همه‌گیری کرونا، وزیر خارجه آمریکا گفت: منشأ این ویروس آزمایشگاه ووهان در مرکز چین بوده است؛ دولت چین بازار ووهان را منشأ شیوع اعلام کرده است.
مایک پومپئو، وزیر خارجه آمریکا، روز یکشنبه ۱۴ اردیبهشت گفت: «شواهد زیادی در دست است که نشان می‌دهد که [کرونا]از این نقطه آغاز شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پومپئو در مصاحبه با شبکه خبری ای‌بی‌سی، در پاسخ به این پرسش که چه شواهدی برای خروج ویروس از آزمایشگاه ووهان در دست است، گفت: «شواهد فراوانی هست که از اینجا شروع شده. ما از ابتدا هم می‌گفتیم سرمنشأ ویروس [کرونا]در ووهان چین است و امروز خیلی‌ها با ما موافق‌اند».

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پومپئو چین ووهان کرونا ویروس کرونا کووید 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در راستای سیاست‌های واشنگتن برای حمایت از تل آویو اعلام کرد که فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا درحالیکه این کشور از هیچ اقدامی برای شرکت در جنایات رژیم صهیونیستی در غزه دریغ نکرده، گفت که روز چهارشنبه فهرستی از کارهایی که هنوز باید برای اسرائیل انجام شود را تهیه می‌کند.

وی در ادامه افزود: آمریکا متمرکز بر دستیابی به یک توافق آتش بس و آوردن اسرا به خانه است، هیچ بهانه یا تاخیر دیگری نباید باشد زمان برای اقدام حماس الان است.

بلینکن همچنین گفت که کار بیشتری باید برای مردم غزه انجام شود و اولین محموله‌های کمک مستقیم از اردن به گذرگاه بیت حانون روز سه‌شنبه حرکت می‌کند.

وزیر خارجه آمریکا همچنین در مورد ساخت یک اسکله موقت توسط ایالات متحده برای کمک رسانی به غزه مدعی شد که تا هفته آینده این اسکله آماده می‌شود.

اهداف شوم آمریکا از ساخت بندر در غزه/ به نام فلسطین و به کام صهیونیست‌ها

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • «بلینکن» وارد اراضی اشغالی شد
  • بلینکن: فهرستی از کارهای لازم برای اسرائیل را تهیه می‌کنم
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • سفر احتمالی وزیر خارجه آمریکا به شهرک‌های اطراف غزه