Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 یکی از موضوعات مورد بحث عبدالرضا موسوی  و دو بازیکن اسبق استقلال در خصوص، رفتن استراماچونی از ایران بود که موسوی معتقد بود برخی‌ها با رفتار خود باعث جدایی او از استقلال شدند.

به گزارش خبرورزشی عضو مستعفی باشگاه استقلال در این باره گفت: آن موقع خیلی در جریان اخبار نبودم و تنها بازی‌ها را می‌دیدم و کیف می‌کردم، اما می‌توانم بگویم که در جریان رفتن او از ایران اتفاقاتی در پشت پرده رخ داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استراماچونی حتی پس از اولین بازی که استقلال باخت، در نشست خبری گفت شما می‌خواهید من را فراری بدهید، اما من در اینجا می‌مانم و به کارم ادامه می‌دهم. از یکی از افراد مسئول، در باشگاه وویسی شنیدم که در آن می‌گفت با اتفاقات عمدی و پشت پرده استراماچونی را فراری بدهید! خب وقتی چنین صحبتی مطرح می‌شود، حتماً یک ترس یا منفعتی در آن بوده است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: استراماچونی عبدالرضا موسوی لایو اینستاگرام صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۳۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد که اقدامات باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد بازیکنانی که در پایان لیگ بیست‌وسوم بازیکن آزاد می‌شوند، از هفته آینده آغاز خواهد شد.

استقلال از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن خواهد بود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • افشاگری میلیاردی مدیر سابق استقلال علیه سمیعی
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری مدیر رسانه اسبق استقلال علیه مدیرعامل جدید! + فایل صوتی
  • به یک دلیل از جواد نکونام خیلی خوشم آمد