Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشد شعبی از اجرای عملیاتی در مجاورت رودخانه دجله در استان صلاح الدین و کشف چندین مقر داعش به همراه سلاح‌های ساخت آمریکایی خبر داد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۷ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم ، «فرحان خضیر الدیر» معاون فرمانده تیپ 35 الحشد الشعبی از کشته شدن سه عنصر داعش و یافتن چند مقر این گروه تروریستی در عملیاتی در مجاورت رودخانه دجله در استان صلاح الدین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین پاسخ نظامی حشد شعبی به حمله صلاح الدین

سایت الحشد الشعبی به نقل از الدیر نوشت: در این عملیات تعدادی از مقرهای داعش به همراه سلاح‌های ساخت آمریکا و ارزهای خارجی کشف و مصادره شد.

نیروهای امنیتی امروز عملیات گسترده‌ای را برای تعقیب بقایای داعش در پاسخ به حملات اخیر آنها به چند استان عراق آغاز کردند. این عملیات در اطراف استان صلاح الدین و غرب استانهای دیالی و الانبار اجرا می‌شود.

آغاز عملیات نظامی پیگرد داعش در 3 استان عراق

13نفر از نیروهای حشد شعبی بامداد شنبه در آخرین حمله داعش به مواضع آنها در استان صلاح الدین شهید شدند.

 نصب دوربین‌های نظارتی برای زیر نظرگرفتن تحرکات داعش

در همین ارتباط  «نعمه الکوفی» معاون اجرایی رئیس ستاد حشد شعبی عراق امروز در بیانیه ای اعلام کرد: حشد شعبی در ساعات گذشته برای پیگیری حمله تروریستی داعش به نیروهای حشد در ناحیه «مکیشیفه» استان صلاح الدین جلساتی را برگزار کرد.

الکوفی گفت: یگان مهندی حشد شعبی در این ناحیه فعالیت مداوم خواهد داشت و دوربین‌های نظارتی نیز برای تقویت تلاش‌ها جهت مقابله با هسته‌های تروریستی داعش نصب خواهد شد و حشد شعبی برای یاری رساندن به اهالی منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دفع حمله مجدد داعش به استان صلاح‌الدین

شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد که در حمله توپخانه‌ای حشد شعبی به شرق تکریت 4 تن از عناصر تروریستی داعش کشته شدند.

بر اساس این گزارش تیپ 21 حشد شعبی حمله داعش در منطقه «العیث» در شرق استان صلاح الدین را دفع و خنثی کرده است.

گزارش| آیا داعش دوباره بازمی‌گردد؟حشد شعبی: هرگز اجازه بازگشت تروریست‌های داعشی را نخواهیم دادحمله بازمانده‌های تروریستی داعش اینبار به دیالی عراق/ دفع حمله مجدد داعش به استان صلاح الدینتشریح جزئیات حمله داعش به استان صلاح‌الدین/ ورود عناصر تروریستی با کمک آمریکا از سوریه به عراق

انتهای پیام/

R36442/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان صلاح الدین تروریستی داعش حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۳۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسین مافی، سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: روز گذشته عوامل گشت کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حین گشت زنی در اتوبان حکیم تهران به یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی که در حال پرسه زنی بود مشکوک شدند.

وی افزود: مأموران موتور سوار را زیر نظر گرفته و پس از استعلام مشخص شد موتورسیکلت دارای سابقه سرقت بوده و عوامل انتظامی سریعاً وارد عمل شدند و موتورسیکلت را متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: راکب موتورسیکلت که خود را نظامی و از پرسنل یکی از ارگان‌های نظامی معرفی می‌کرد، در بررسی‌های به عمل آمده از کوله پشتی وی یک قبضه سلاح کلت به همراه ۲ خشاب، ۲۶ فشنگ جنگی و یک دستگاه بی‌سیم کشف شد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خاطر نشان کرد: متهم به همراه موتور سیکلت و اسلحه به کلانتری منتقل شده و تحقیقات بیشتر برای کشف جرایم احتمالی متهم ادامه دارد.

سرهنگ مافی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مواجه شدن با افراد نظامی، حتماً درخواست مشاهده کارت شناسایی و حکم مأموریت ایشان را داشته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، سریعاً آن را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند

کد خبر 6089968

دیگر خبرها

  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • بازداشت چند داعشی در استانبول
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به مقرهای نظامی صهیونیستی
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم