Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، امروز در حاشیه جلسه هیأت مدیره شرکت توانیر، طی حکمی از سوی مدیر عامل شرکت توانیر« ابوذر صالحی » به عنوان مدیر کل روابط عمومی و بین الملل شرکت توانیر منصوب و ازخدمات چندین ساله « بیژن قاسمی» که اسفندماه سال گذشته به افتخار بازنشستگی نایل آمده بود قدردانی گردید.

گفتنی است ابوذر صالحی، فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی دانشگاه تهران است و نزدیک به 20 سال سابقه خدمت در روابط عمومی های مختلف صنعت برق را درکارنامه خود داشته و در آخرین سمت، مدیر روابط عمومی پژوهشگاه نیروبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت توانیر در اسفند ماه سال گذشته و در راستای راهبرد شایسته گزینی وزارت نیرو در دولت دوازدهم فراخوان دعوت به همکاری برای این سمت را منتشرکرده بود.

در طی جلسه، صالحی، مدیر جدید روابط عمومی شرکت توانیر اظهار داشت: شعار تغییر در این دوره، دست یابی به یک اداره کل روابط عمومی در شرکت توانیر است که تیم روابط عمومی سازمان جامع توانیر در همه سطوح از کار و تلاش ثمربخش در آن لذت می برند و مشترکان برق و ذینفعان شرکت توانیر، اعتماد و مشارکت فعال، در تحقق اهداف و برنامه های هیأت مدیره دارند  و رسانه های کشور خود را سپهسالار حرکت عظیم مردمی برای استفاده صحیح و اصولی از نعمت ارزشمند برق در بستر جامعه می دانند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: روابط عمومی فارغ التحصیل توانیر مدیریت بازرگانی روابط عمومی شرکت توانیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی

مدیر جدید تیم‌های ملی دوومیدانی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی طی حکمی، قاسمعلی فیروزی را به‌عنوان مدیر جدید تیم‌های ملی دوومیدانی منصوب شد.

فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس

پیش از این، هادی سپهرزاد این مسئولیت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • بارش های تهران چقدر کاهش داشته است؟ | برنامه های آبفا برای جلوگیری از هدررفت آب
  • پویش هر کارمند یک سفیر و حامی آب راه‌اندازی شود
  • تردد در خط ۵ مترو به روال عادی بازگشت
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم