Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای ضمن تاکید بر لزوم اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی و سلامت عمومی، مخالفت قاطع خود را با رها کردن رقابت‌های لیگ، به صورت نیمه‌کاره، اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس،  در این بیانیه آمده است: هدف از این گفتار تکرار حرف‌های گذشته نیست و قائل به بازی‌های رسانه‌ای هم نیستیم، اما آنچه در حال انجام است را می‌بینیم و درک می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز کانون مربیان بیانیه‌ای پر از اشکال صادر می‌کند و روز دیگر باشگاهی برای تعطیل کردن لیگ از فوتبال اروپا مصداق نصفه و نیمه می‌آورد.

شاید بخشی از حرف‌هایی که گفته می‌شود آنقدرها هم دور از واقعیت نباشد اما این نه همه ماجرا است و نه وقتی به گذشته می‌نگریم سخت است باورمان شود این حرف‌های زیبا از روی دلسوزی و با هدف خیر و صلاح جامعه فوتبال باشد که اگر بود در گوشه‌ای از آن نیز به تعداد زیادی از کشورهایی که قصد برگزاری و ادامه لیگ‌های خود را دارند اشاره می‌نمودند یا حتما می‌شد به جای مخالفت صریح با برگزاری لیگ در مورد راهکارها و روش‌های مختلفی که می‌توان از طریق آن به سرانجام لیگی که چشم میلیون‌ها نفر به آن است پرداخت نه یکسره آن را به بهانه سلامتی رد کرد.

به هر صورت قصد موشکافی اتفاقات و بازگو کردن نظرات تکراری هفته‌های اخیر را نداریم که برای ما روشن است این رفتارهای آشنا ریشه در کدامین تفکر دارد و نگاهی به جدول رقابت‌های این فصل هم به سادگی دلایل مواضع هر یک را نشان داده و نیازی به توضیح اضافه ندارد.

باشگاه پرسپولیس به همراه هواداران خود که بخش بزرگی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهد، کماکان معتقد به برگزاری و ادامه بازی‌های باقیمانده لیگ نوزدهم با رعایت نکات بهداشتی، در هر زمان و به هر شکل یا هر شرایطی که قابل انجام باشد است و در مقابل با رها کردن آن به صورت نیمه کاره، در حالی‌که رده‌بندی نهایی تیم‌ها بر اساس جدول موجود اعلام رسمی نشود قاطعانه مخالفت کرده و بر احقاق حق خود پایبند است.

در خاتمه ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم عزیز کشور، امیدواریم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تحت تاثیر فشار رسانه‌ای و بیانیه‌های مختلف قرار نگرفته و با اتخاذ تصمیمی که همه جوانب را در نظر گرفته باشد، پاسخگوی افکار عمومی بخش اعظم جامعه فوتبال کشور باشد.

انتهای پیام

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس سلامت عمومی سازمان لیگ بیانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۳۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش گوترش به آغاز عملیات زمینی اسرائیل در رفح

به گزارش «تابناک» به نقل از دویچه وله، دبیر کل سازمان ملل در این بیانیه از رژیم صهیونیستی و حماس خواست تا به توافق آتش بس دست یابند و از تهاجم کامل این رژیم به رفح جلوگیری کنند.

گوترش برهه کنونی را لحظه تعیین کننده‌ای برای مردم فلسطین، رژیم صهیونیستی و سرنوشت کل منطقه خواند.

این مقام سازمان ملل در این بیانیه‌ هشدار داد: بدون آتش بس، آزادی اسرای اسرائیلی در غزه در کار نخواهد بود و باعث حمله ویرانگر در رفح خواهد شد.

گوترش در ادامه این بیانیه، حمله تمام عیار به رفح را فاجعه انسانی، اشتباهی راهبردی، فاجعه سیاسی و کابوس بشردوستانه توصیف کرد.

دبیر کل سازمان ملل همچنین گفت که دو طرف باید شجاعت سیاسی خود را برای دستیابی به توافق نشان دهند.

گفتنی است، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، تهاجم زمینی به شهر رفح واقع در جنوب نوار غزه را تائید کرد و ارتش این رژیم، از روز سه‌شنبه بخش فلسطینی این شهر را اشغال کرده‌ است.

این عملیات تنها ساعاتی پس از آن آغاز شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد که پیشنهاد آتش بس مصر و قطر را پذیرفته است؛ اما رژیم صهیونیستی ادعا کرد که این پیشنهاد خواسته‌های ضروری این رژیم را تامین نمی‌کند.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان این ادعا که طرح پیشنهادی حماس با خواسته‌های این رژیم فاصله دارد، مدعی شد: اجازه نمی‌دهیم حماس توانایی‌های نظامی خود را بازسازی کند. اسرائیل اجازه نخواهد داد که حماس در نوار غزه حکومت کند.

دیگر خبرها

  • دستور تاج: صدور بیانیه در لیگ ممنوع!
  • بیانیه پزشکان بدون مرز درباره پیامدهای فاجعه‌بار حمله به رفح
  • گوترش: حمله تمام عیار به رفح فاجعه انسانی به بار خواهد آورد
  • ۷۵ درصد ساکنان نوار غزه آواره شده اند
  • واکنش گوترش به آغاز عملیات زمینی اسرائیل در رفح
  • رئیس فیفا: لیگ MLS از تاثیر لیونل مسی بیشتر استفاده کند؛ آیا آمریکا بازیکنان بزرگی دارد؟
  • غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است
  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد