Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@07:40:36 GMT

«جلاب» ویژه برنامه ماه رمضان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۳۴۷۲

«جلاب» ویژه برنامه ماه رمضان

گروه کودک و نوجوان شبکه الکوثر به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه برنامه ای به نام «جلاب» (نوعی نوشیدنی معطر و خوش طعم مخصوص ماه رمضان در کشورهای عربی) برای مخاطبان کودک و نوجوان بر روی آنتن دارد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، این برنامه 60 دقیقه ای مشتمل بر بخش های آموزنده و شادی است که عبارتند از: قرائت قرآن کریم ، مناجات با پروردگار ، بازی ، کاردستی ، پانتومیم ، نقاشی ، پزشکی و سلامت و تماس تلفنی با مخاطبان برنامه .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضور دو مجری به نام های سامر خلیلی و محمدرضا حسینی با همراهی عروسک برنامه به نام «فلفل» باعث ایجاد فضایی شاد و مفرح برای مخاطبان کودک و نوجوان برنامه زنده «جلاب» شده است. 

«جلاب» هر روز تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 17:00 به وقت تهران با تهیه کنندگی مهدی صالح مهدی کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه الکوثر روی آنتن است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه الکوثر جلاب ویژه برنامه ماه رمضان کودک و نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۳۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم  و فناوری آنا، سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که قرار است به همراه عمران فروزش در تالار رودکی به اجرای برنامه بپردازیم.

این نوازنده در ادامه عنوان کرد: این کنسرت ۱۹ اردیبهشت ساعت ۲۱ در تالار رودکی برگزار می شود که به مدت زمان ۱۰ دقیقه تمامی بلیت های این کنسرت فروش رفت در نتیجه به دلیل استقبال مخاطبان تصمیم گرفتیم این کنسرت را تمدید کنیم.

وی افزود: این کنسرت برای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت تمدید شده است و ساعت ۲۱ در هر دو روز به دیدار مخاطبان می رویم.

این هنرمند در ادامه خاطرنشان کرد: در این کنسرت ها قطعاتی از همایون خرم و یوهان باخ برای مخاطبان اجرا می شود. بخشی از این کنسرت ها به اجرای قطعاتی از آثار خودم اختصاص دارد.

این نوازنده پیانو در پایان گفت: مدیر برنامه های این اجرا راز مازندرانی است و این کنسرت ها با همراهی بنیاد رودکی برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • کنسرت مشترک سامان احتشامی و عمران فروزش در تالار رودکی
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • چگونه نوجوانان امروز را به خواندن کتاب‌های ایرانی علاقه‌مند کنیم؟/ ادبیات نوجوان در سایه غلبه ترجمه
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز