Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-04@03:56:29 GMT

تصمیم مهم دولت درباره صاحبخانه‌ها و مستاجران

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۳۶۳۸

تصمیم مهم دولت درباره صاحبخانه‌ها و مستاجران

سخنگوی دولت درباره آخرین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: صاحبخانه‌ها قراردادهای اجاره را باید تا ۲ ماه دیگر با شرایط قبل تمدید کنند.

به گزارش شریان نیوز،علی ربیعی سخنگوی دولت در ارتباط تصویری با اخبار شبکه یک سیما درباره آخرین مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، با بیان اینکه در ستاد ملی مبارزه با کرونا ۲ تصمیم شبیه به هم گرفته شد، افزود: یکی بحث وکالت‌نامه‌های خودرو بود که برای نیروی انتظامی مشکل ایجاد کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا با توجه به پیشنهاد فرمانده نیروی انتظامی تصمیم گرفته شد که مدت زمانی که همه بخش‌های مختلف کشور تعطیل بودند به عنوان تعطیلات اجباری و رسمی محسوب شود.

 

وی درباره دیگر تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: این تصمیم مربوط به مسکن بود؛ چون طبق تصمیم دولت دفاتر مشاوره املاک تعطیل شده بودند و موعد پایانی قراردادهای اجاره و رهن سررسیده بود ولی مشاوران املاک تعطیل بودند و مشکلاتی ایجاد شده بود در ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفته شد که قراردادهای واحدهای مسکونی اعم از رسمی و عادی در فاصله زمانی اول اسفند تا پایان اردیبهشت ۹۹ امکان تمدید ۲ ماه دیگر این قراردادها با همان شرایط قبلی فراهم شود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: این موضوع کمک خواهد کرد که در این فاصله یا تمدید قرارداد بین موجر و مستأجر صورت گیرد و یا اینکه خانه دیگری را پیدا خواهند کرد لذا با این اقدام تعویض خانه‌ها ۲ ماه به تأخیر افتاد.

منبع: شریان

کلیدواژه: ستاد ملی مبارزه با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۳۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

به گزارش قدس آنلاین، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • سخنگوی دولت: تراز تجاری کشور بدون نفت مثبت شد
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • سخنگوی دولت: مشکلی در تامین منابع ارزی نداریم
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • حجم تجارت خارجی ایران در سال قبل ١۴٠ میلیارد دلار بود
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • طرح فجرانه کالابرگ تمدید می‌شود؟
  • خبر خوش سخنگوی دولت برای بازنشستگان تامین اجتماعی