Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@13:15:23 GMT

اثر «جهش تولید» امسال در زندگی مردم دیده شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۳۶۸۱

اثر «جهش تولید» امسال در زندگی مردم دیده شود

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: توجه به بخش تولید اهمیت فراوانی دارد و اثر «جهش تولید» امسال باید در زندگی مردم دیده شود.

سردار حمید دامغانی در حاشیه بازدید از چند واحد تولیدی و صنعتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: توجه به بخش تولید اهمیت فراوانی دارد و از این‌رو، رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌هاست، عناوین سال را اقتصادی تعیین می‌فرمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اثر «جهش تولید» امسال باید در زندگی مردم دیده شود، گفت: رهبری تأکید داشتند که «بایستی تولید را به جایی برسانیم که در زندگیِ مردم اثر بگذارد» و به همین خاطر، همه سربازان خط مقدم تولید و صنعت در کشور باید تلاش کنند تا با بهبود فضای کسب و کار، مردم به‌طور ملموس شاهد اثرگذاری جهش تولید باشند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با بیان اینکه مسائل اقتصادی کشور امروز باید با دقت بیشتری مورد توجه قرار گیرد تا از حجم مشکلات کنونی کاسته شود، گفت: کارگران و فعالان بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و تولید امروز نقش مهمی در ارتقای جایگاه استان سمنان در تولید ملی دارند و باید به این نقش توجه شود.

دامغانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی سال ۱۳۹۹ این سال را تحت عنوان جهش تولید نام‌گذاری کردند تا بار دیگر تأکید شود که راه‌حل خروج از مشکلات اقتصادی ایران اسلامی، اهتمام به تولید داخلی است.

وی بیان کرد: همه مردم و مسؤولان باید به میدان بیایند تا پیام سال رهبری محقق شود و مجموعه بسیج و سپاه نیز در این راه از هیچ کوشش و کمکی دریغ نخواهند کرد.

بازدید فرمانده سپاه استان سمنان از چند واحد تولیدی و صنعتی سمنان

انتهای پیام/2249/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان سمنان جهش تولید انقلاب اسلامی استان سمنان جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تصاویری دیده‌نشده از لحظه پیدا شدن یسنا؛ خوشحالی شدید مردم محلی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • ۹ فیلم نفس‌گیر کره‌ای کمتر دیده شده ؛ از دست ندهید (+عکس)
  • مراقب همراه بانک‌های جعلی باشید
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • ۱۱۳۰نفر از استان سمنان به حج اعزام می‌شوند
  • کاهش محسوس میانگین سنی حجاج سمنان
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند/ میانگین سنی ۵۶ سال
  • (ویدیو) تصاویری دیده‌نشده از لحظه پیدا شدن یسنا؛ خوشحالی شدید مردم محلی