Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@01:31:14 GMT

یک باشگاه دیگر به جمع مخالفان برگزاری لیگ اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۳۶۸۳

یک باشگاه دیگر به جمع مخالفان برگزاری لیگ اضافه شد

مالک باشگاه شهرخودرو با حضور در برنامه‌ای زنده از شبکه ورزش به سوالاتی درباره ادامه بازی‌ها و یا لغو لیگ برتر جواب داد.

به گزارش شریان نیوز، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو خراسان در برنامه زنده شبکه ورزش درباره ادامه بازی ها و لغو آنها گفت: همین امروز من با دو مالک دیگر لیگ برتری یعنی آقایان حدادیان و زنوزی صحبت کردم پس از حرف هایی که زدیم فهمیدیم که هر 4 باشگاه یک موضع دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر باشد بازی ها را برگزار کنیم باید شرایط را به طور کامل آماده کنیم. قبلا هم ما در زمان بندی بازی ها مشکلات زیادی داشتیم حالا که باید تیم های آسیایی هر 3، 4 روز یک بازی کنیم می توانیم زمان بندی درست ارائه کنیم؟

او ادامه داد:  با بررسی همه شرایط من به این نتیجه می رسم که باید بازی ها را از شهریورماه آغاز کرد. بازی ها باید در آن تاریخ اما با شرایط همین الان برگزار شود. تیم ما نه قهرمان می شود و نه می افتد بنابراین ما به چیزهای دیگری فکر می کنیم که می گوییم بازی ها اکنون قطع شود. به هرحال تیم هایی که صدرنشین می شوند و یا قهرمان، زیاد مهم نیستند تیم هایی که می افتند و از لیگ بالا می آیند شرایط حساسی خواهند داشت که نباید به گونه ای باشد که به آنها اجحاف شود. 

حمیداوی همچنین گفت:  متاسفانه آدم های غیرحرفه ای و غیر متخصص را در فدراسیون سرکار آوردند و حالا آنها می خواهند برای ورزش مهم فوتبال تصمیم گیری کنند وبرای آن تعیین تکلیف کنند به نظر شما امکان دارد تصمیم درست گرفته می شود؟ من که می گویم ای کاش به نظریه های دیگر هم فکر شود مثل چیزی که اکنون من می گویم بازی ها را از شهریور آغاز کنند.

منبع: شریان

کلیدواژه: بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۳۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر

قهرمان باز هم از شکست فرار کرد.

طرفداری | بایرلورکوزن و اشتوتگارت در چارچوب بازی های هفته 31 فصل 24-2023 بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که در حالی که اشتوتگارت تا دقیقه 96 با نتیجه 2-1 پیش بود، در نهایت بایرلورکوزن در ثانیه های پایانی بازی را به تساوی کشاند تا روند شکست ناپذیری خود را حفظ کند. شاگردان آلونسو اکنون 46 بازی بدون شکست در فصل جاری را گذرانده اند.

اطلاعات بازی بایرلورکوزن و اشتوتگارت تاریخ برگزاری: شنبه 27 آوریل ۲۰۲4 | 8 اردیبهشت ۱۴۰3 ساعت برگزاری: ساعت 20:00 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم بای آرنا، لورکوزن بستر برگزاری: هفته 31 بوندسلیگا - فصل 24-2023 داور بازی: فلیکس زوایر گلزنان بایرلورکوزن: امین عدلی 61'، روبرت آندریش 6+90' گلزنان اشتوتگارت: کریس فوریش 47'، دنیز اونداف 56'

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • بایرلورکوزن 2-2 اشتوتگارت؛ بازهم حفظ شکست‌ناپذیری در ثانیه آخر
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!