Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدحسین بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه قرارگاه پدافند زیستی سپاه کربلا از روزهای اول شیوع کرونا تاکنون توانست با یک عزم جهادی همه جانبه در جبهه سلامت و معیشت مردم شعار «ما می‌توانیم» را در خط مبارزه با کرونا عملی کند، اظهار داشت: تاکنون هزار و ۱۵۶ کارگاه تولید اقلام بهداشتی در استان فعال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تولید بیش از هفت میلیون عدد ماسک، ۴۹۶ هزار و ۸۷۱ عدد دستکش، ۹۶ هزار و ۱۱۰ عدد گان، شلوار جراحی و غیره، ۳۴ هزار و ۸۱۴ عدد ساق دست پرستاران و ۲۹ هزار و ۴۱۶ عدد کلاه یکبار مصرف اظهار داشت: بیش از ۲۰ هزار و ۷۴۶ گره جهادی عمومی و مردمی و ۲۸۰ گروه جهادی تخصصی در عرصه جهاد با کرونا فعالیت کردند.

وی شمار نفرات فعال در گروه‌های جهادی ۱۴۴ هزار و ۳۶ نفر و تعداد نیروهای بکارگیری شده را ۵۸۱ هزار و ۱۷۵ نفر روز اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از سه میلیون و ۲۱۰ هزار و ۲۷۰ نفر از جمعیت استان غربالگری شدند و ۴۳۰ هزار و ۶۰۳ نفر آموزش چهره به چهره عمومی دیدند.

سردار بابایی به تهیه بیش از ۲۶۵ هزار عدد بروشور آموزشی اشاره کرد و گفت: ۱۰۰ کارگاه تولید مواد شوینده نیز اقدام به تولید یک میلیون و ۷۵ هزار بسته مواد بهداشتی و توزیع بیش از ۱۲ میلیون و ۱۴۹ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده کردند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تاکنون ۱۷ هزار و ۶۹۴ مسجد، اماکن عمومی و مدرسه در استان ضدعفونی شدند، افزود: همچنین با کمک نیروهای بسیجی ۴۳ هزار و ۱۷۸ نقطه از اماکن عمومی، معابر و محلات در استان ضدعفونی شدند.

وی از بکارگیری ۲۵۰ دستگاه ماشین آلات سبک و ۵۰ دستگاه ماشین آلات سنگین برای ضدعفونی اماکن در استان خبر داد و درباره توزیع بسته‌های حمایتی و معیشتی در استان نیز گفت: تاکنون ۱۹۱ هزار و ۸۰۴ بسته بین نیازمند توزیع شده است.

کد خبر 4916245

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حسین بابایی سپاه کربلای مازندران ماسک طبی ویروس کرونا ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین ایلام کمک به نیازمندان شهرکرد بیرجند مواسات گرگان بارش باران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی