Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@23:31:47 GMT

موسیقی متن فیلم همشهری کین ؛ برنارد هرمن

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۳۹۰۰

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «همشهری کین / Citizen Kane» به کارگردانی اورسن ولز و نویسندگی هرمن جی. منکیویچ و اورسن ولز محصول سال 1941 است. زمانیکه چارلز فاستر کین غول ثروتمند روزنامه دار می‌میرد تنها یک کلمه می‌گوید: «غنچه رز» تهیه‌کننده فیلم مستند زندگی کین از گزارشگر تامسون می‌خواهد تا درباره زندگی و شخصیت کین تحقیق کند و به ویژه معنای کلمه آخر پیش از مرگش را کشف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تامسون با دوستان و بستگان کین مصاحبه می‌کند و داستان کین در رشته‌ای از گذشته‌نما (فلاش بک) شکل می‌گیرد. ابتدا او به همسر دوم کین سوزان الکساندر مراجعه می‌کند اما او که از حال مساعدی برخوردار نیست … همشهری کین روایت برگشتن انسانها به دنیای معنوی کودکانه یشان و پوچی مادیات است... . اورسن ولز، جوزف کاتن، دوروتی کومینگور، اورت اسلون، ری کالینز، جرج کولوریس، اگنس مورهد، پال استوارت، روت واریک، ارسکین سنفرد و ویلیام الاند در این فیلم مقابل دوربین گرگ تولند بازی کردند و رابرت وایز این اثر را تدوین کرد. موسیقی متن همشهری کین را برنارد هرمن ساخت که قطعه اصلی آن را بر روی تصاویری از این فیلم می‌بینید و می‌شنوید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ویروس کرونا سینا کمالخانی سهام عدالت صندوق ETF دعای روز دهم رمضان موسیقی فیلم ویدیو همشهری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۳۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر از ساخت موسیقی متن فیلم «ای ایران»

ناصر چشم‌آذر در نیمه اردیبهشت سال ۱۳۹۷ به‌شکلی ناگهانی چشم از جهان فروبست؛ او یکی از پایه‌های استوار موسیقی پاپ و همینطور موسیقی فیلم در ایران بود و توانست با هوش و ذوق سرشارش آثار ماندگار زیادی از خود بر جای بگذارد. او عاشق ایران بود و این تعهد و تعلق به خاک کشورش را هم در زندگی و هم در آثارش به عینه رواج می‌داد و از ارائه تصویری مصفا و پاک از ایران لکنت نداشت.   در این مصاحبه که ما بخشی از آن را برای شما انتخاب کرده‌ایم، ناصر چشم‌آذر با بیان خاطرات جالبی از حضورش در پروسه ساخت موسیقی‌متن فیلم سینمایی «ای ایران»، تصویر واضحی از علاقه و عشق خود به میهن را برای ما بازگو می‌کند که در کمتر هنرمندی در این روزگار حتی رد کم‌رنگی از آن وجود دارد!   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) روایت زنده‌یاد ناصر چشم‌آذر از ساخت موسیقی متن فیلم «ای ایران»
  • سلاجقه: از برقی کردن وسایل نقلیه در تهران حمایت می‌کنیم
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • عنکبوتی به نام رامبد جوان ! | همه نامگذاری های عجیب جانوران
  • خواننده اصلی یکی از عاشقانه‌ترین ترانه‌های ایران پیدا شد + فیلم
  • خلأ جبران‌ناپذیر با صدایی که خاموش شد
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • دستگیری شاهرخ‌خان در تهران | ناگفته های شاهرخ خان در گفت و گو با همشهری آنلاین
  • سکانس‌هایی از فیلم بیست و سه نفر