Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@23:27:52 GMT

با روزه خواری در ملاعام برابر قانون برخورد می‌شود 

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۳۹۶۱

با روزه خواری در ملاعام برابر قانون برخورد می‌شود 

ایسنا/کردستان جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: با توجه به مشهود بودن جرم روزه‌خواری با روزه‌خواران در ملاءعام طبق قانون برخورد خواهد شد. 

سرهنگ رسول برزویی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه کردستان، اظهار  کرد: روزه خواری در ملاء عام از نظر شرعی حرام و مصداق جرم مشهود و قابل تعقیب است و معذوراتی مانند بیماری و مسافرت مجوز روزه خواری در انظار عمومی نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تأکید بر اینکه روزه‌خواری در ملاء عام برابر قانون جرم است، افزود: با افرادی که در انظار عمومی تظاهر به روزه‌خواری کنند، برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ برزویی با تقدیر از همراهی مردم فهیم استان در تعامل و همکاری با پلیس در حوزه‌های امنیت اجتماعی، بیان کرد: مردم متدین ما قطعا حرمت ماه مبارک را حفظ خواهند کرد و چنانچه معدود افرادی بخواهند با بدحجابی و بدپوششی که خود از مصادیق جرم است در معابر عمومی، داخل خودروها، پارک‌ها، تفرجگاه‌ها و مراکز گردشگری هنجارشکنی کنند با هماهنگی مراجع قضائی با آنان برخورد خواهد شد.

وی در خصوص فعالیت مراکز پذیرایی از قبیل رستوران، اغذیه فروشی، فست فود، آبمیوه و بستنی فروشی و غیره عنوان کرد: ارائه خدمات به صورت حقیقی و مجازی اماکن یاد شده با رعایت اصول بهداشتی و استتار مکان در ساعت روزه‌داری (از اذان صبح تا غروب) صرفاً برای عرضه غذای سرد و به صورت بیرون بر و عرضه غذای گرم از یک ساعت قبل از افطار تا اذان صبح مجاز  است.

وی از رانندگان وسایط نقلیه عمومی و خصوصی خواست انتظار داریم از تظاهر به روزه‌خواری، استعمال دخانیات و ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کرده و با توجه به این که در ماه رمضان فضای کشور آکنده از عطر بندگی و معنویت است، شهروندان در رعایت عفاف و حجاب اهتمام داشته باشند.

جانشین فرماندهی انتظامی کردستان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس نظارت بر اماکن عمومی بر فعالیت صنوف نظارت خواهد داشت و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با مدیران و متصدیان آنان برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روزه استانی اجتماعی روزه خواری خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق غیرمنتظره: انتقاد تند آنچلوتی از بایرن مونیخ!

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی معمولا به عنوان یک سرمربی آرام شناخته می‌شود اما در نشست خبری پیش از بازی برگشت برابر بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در پاسخ به سوالی درباره ناکامی‌اش در آلمان انتقادهای تندی را مطرح کرد.

این مربی ایتالیایی در فاصله جولای ۲۰۱۶ تا سپتامبر ۲۰۱۷ و به مدت ۱۵ ماه هدایت بایرن مونیخ را بر عهده داشت اما پس از قبول شکست 0-3 برابر پاری سن ژرمن از این سمت کنار گذاشته شد و حالا معتقد است که حمایت کافی از او صورت نگرفته است.

او در نشست خبری پیش از این بازی در پاسخ به سوالی در این باره گفت:« این داستانی قدیمی است! ما کاری داریم و باید آن را انجام بدهیم و ایده مشخصی برای آن داریم. اما در عین حال به حمایت باشگاه هم نیاز داریم. این حمایت اهمیت زیادی دارد، در غیر این صورت کارتان خوب نخواهد بود. و اگر این حمایت صورت نگیرد، بهتر است که جدا شوید. مانند اتفاقی که بین من و بایرن رخ داد.»

این واقعیت که سرمربی رئال مادرید صراحتا و به تندی از بایرن مونیخ و مدیران این باشگاه انتقاد کرد اتفاقی بسیار غیر عادی از سوی او که همه به آرامش و خوش رفتاری‌اش باور دارند به حساب می‌آید.

یکی از موضوعاتی که کاملا مشخص است این است که منظور کارلتو بخشی از بازیکنان تیم هم بوده‌اند. شش سال و نیم پیش و پس از این که او تصمیم گرفت در بازی برابر پاری سن ژرمن، آرین روبن، فرانک ریبری، متس هوملز و کینگزلی کومان را روی نیمکت و ژروم بواتنگ را روی سکو بگذارد، شرایط در رختکن به ضررش پیش رفت و او مایل بود که مدیران این باشگاه حمایت بیشتری از او داشته باشند.

یکی از دلایلی که مطرح کردن این اظهارات از سوی آنچلوتی باعث تعجب بسیاری شده این است که او همچنان رابطه بسیار خوب و صمیمانه‌ای با کارل هاینس رومنیگه دارد. رومنیگه بود که پس از شکست برابر پاریس خبر اخراج او را منتشر کرد و پس از آن هم گفت که آنها با اشک با یکدیگر خداحافظی کرده‌اند و آنچلوتی به او گفته:« حالا تو دیگر رییس من نیستی اما تا همیشه دوستم خواهی ماند.»

اولی هوینس، رییس هیئت مدیره، این باشگاه پس از شکست سنگین برابر پاریس دیگر تمایلی به حمایت از کارلتو نداشت و تصمیم گرفت که یوپ هاینکس را بار دیگر به عنوان سرمربی بایرن و جانشین او انتخاب کند.

با این حال، آنچلوتی در نشست خبری گفت:« من رابطه بسیار خوبی با هوینس و رومنیگه و همه کسانی که در این باشگاه کار می‌کنند دارم. اما ذات کار ما همین است. اگر حمایتی صورت نگیرد، بهتر است که از مشکلات بعدی جلوگیری کنید و هرکدام به مسیر جداگانه‌تان بروید.»

او پیش از بازی رفت درباره دوران حضورش در مونیخ گفته بود:« بله، این مدت می‌توانست طولانی‌تر باشد اما یک سال و نیم هم بسیار خوب بود. مربیگری در این باشگاه احساس خوبی داشت.»

دیگر خبرها

  • خوسلو؛ ناجی غیرمنتظره رئال مادرید
  • مرد آهن‌خواری که دنیا را مبهوت خود کرد
  • تایید حقانیت بانوان تماشاگر در رای بازی سپاهان پرسپولیس
  • پلمب ۱۰ واحد صنفی متخلف در بادرود
  • اتفاق غیرمنتظره: انتقاد تند آنچلوتی از بایرن مونیخ!
  • با سهل انگاری مدیران برخورد می‌شود
  • ابزارهای قانونی برخورد با اخلالگران بازار مسکن تدوین شد
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • چرا بیمه سلامت حساب واحد بانکی ندارد
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند