Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج مهندسان عمران و معماری اصفهان گفت: در یکی از گروه‌های فعال مجازی مرتبط با این سازمان تاکنون بیش از ۷۰۰ میلیون ریال کمک نقدی برای تهیه بسته‌های غذایی جمع‌آوری شده است. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

مجید حمزه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، درباره اقدامات بسیج مهندسان عمران و معماری استان اصفهان در راستای مبارزه با کرونا اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا مهندسان بسیجی عمران و معماری همگام با سایر نیروهای داوطلب، خیران و بسیجیان به عرصه مبارزه با کرونا وارد شدند و برای ریشه کنی این بیماری تلاش‌های ارزنده‌ای انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این راستا 130 بسته غذایی، 2110 ماسک، 450 عدد دستکش، 270 لیتر ماده ضدعفونی کننده و 100 لیتر ماده شوینده توسط بسیجیان و اقشار سازمان بسیج مهندسین عمران برای مبارزه با کرونا تولید شده تا در مراکز درمانی و در میان محرومان توزیع شود. همچنین مبلغ یک میلیارد و 20 میلیون ریال نیز توسط این سازمان برای خرید اقلام بهداشتی، ماسک و دستکش جذب شده است.

مسئول سازمان بسیج مهندسان عمران و معماری اصفهان خاطرنشان کرد: نزدیک به 300 نفر از بسیجیان این سازمان به کمک سایر بسیجیان شتافته و در زمینه ضدعفونی، مشاوره و غربالگری فعال بوده‌اند. همچنین در راستای تولیدات فرهنگی و عملیات روانی اقداماتی از سوی بسیجیان مهندسان عمران و معماری انجام شده است.

وی به اقدامات انجمن‌ها و ان.جی.اوهای مرتبط با بسیج مهندسین عمران و معماری استان نیز اشاره و بیان کرد: در این راستا، 3500 بسته غذایی، 100 هزار ماسک، 10 هزار عدد دستکش و 10 هزار لیتر ماده ضدعفونی کننده تولید و توزیع شده است و 6 هزار بسته غذایی میان نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس: مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در کردستان اجرا می‌شودکمک مومنانه به 150000 خانوار نیازمند گلستانی؛ کرونا سرمایه اجتماعی را افزایش دادفرمانده سپاه گلستان: 77000 بسته غذایی در رزمایش «کمک مومنانه» بین نیازمندان توزیع شد

حمزه به رزمایش کمک مومنانه و حضور فعال بسیجیان مهندس عمران و معماری در این طرح اشاره و خاطرنشان کرد: از زمان آغاز طرح تا به امروز سمن‌ها، گروه‌ها و خیران مرتبط با این سازمان فعال شده که اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی می‌کنند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در یکی از گروه‌های فعال مجازی مرتبط با این سازمان تاکنون بیش از 700 میلیون ریال کمک نقدی برای تهیه بسته‌های غذایی جمع‌آوری شده است و دیگر اعضای سازمان نیز هر کدام به نوبه خود با کمک خیریه‌ها و ارتباط با خیران به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی پرداخته‌اند. همچنین مکاتبات، پیگیری‌ها و جلسات مختلفی در زمینه بهره‌مندی از انجمن‌ها و سازمان‌های مهندسی انجام گرفته که در این امر خداپسندانه به نحو احسن شرکت کنند.

مسئول سازمان بسیج مهندسان عمران و معماری اصفهان در پایان گفت: به برکت این طرح افراد و خیران زیادی شناسایی و با یکدیگر مرتبط شده‌اند که برای همدلی و کمک‌های مشفقانه مشتاق‌اند. امیدواریم این فرهنگ در همه آحاد مردم، برای ایجاد و انجام  «مشق مهربانی» ترویج یابد.

انتهای پیام/172/ح

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج مهندسان عمران و معماری کمک مومنانه سازمان بسیج میلیون ریال بسته غذایی جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد فتحی شهنانی گفت: افراد متخلفی که به وسیله دستگاه‌های موتورپمپ، قصد پمپاژ و برداشت غیرمجاز آب رودخانه قره آغاج و پایاب سد سلمان فارسی و انتقال به اراضی ملی و تخریب شده شهرستان قیروکارزین را داشتند، با اقدام بموقع و همکاری بسیار خوب دستگاه قضائی، نیروی انتظامی و گروه‌های گشت و بازرسی منابع آب شهرستان قیر و کارزین گروه‌های گشت و بازرسی ناکام ماندند.

مدیر منابع آب شهرستان قیر و کارزین گفت: این موتور پمپ‌ها با هوشیاری گروه‌های گشت و بازرسی منابع آب قیر و کارزین شناسایی شدند، سپس مراحل دستور قضائی و هماهنگی نیروهای انتظامی و ابلاغ اخطاریه زمان‌دار به متخلفان آغاز شد.

وی ضمن تاکید بر ادامه روند برخورد با متخلفان حوزه آب‌های زیرزمینی و سطحی گفت: این اقدامات تا کنون در چند مرحله صورت گرفته که پس از مشاهده این موتور پمپ‌ها برای صیانت از منابع آب و بر اساس ضوابط قانونی در ابتدا اخطاریه لازم به بهره برداران غیرمجاز داده می‌شود و در نهایت با اخذ دستور قضائی و با همکاری نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری و توقیف آن‌ها اقدام می‌شود.

وی تصریح کرد: گروه‌های گشت و بازرسی مدیریت منابع آب شهرستان به صورت مداوم در حال گشت‌زنی و رصد منابع آب سطحی و زیرزمینی در محدوده عملکرد خود هستند و با همکاری عوامل انتظامی و قضائی بر اساس قانون اجازه هیچ برداشت غیرمجازی از منابع آب را نمی‌دهند و بدون تردید با متخلفین برخورد قاطع می‌شود.

مدیر امور منابع آب قیروکارزین در پایان ادامه داد: هرگونه حفر چاه‌های غیرمجاز و برداشت آب از رودخانه‌ها بدون مجوز و داشتن حقابه جرم محسوب می‌شود و با متخلفان به جد برخورد می‌شود.

کد خبر 6090952

دیگر خبرها

  • نقض قوانین از طریق دوستیابی مجازی با هوش مصنوعی
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • (ویدئو) واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب یک تاکسی
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • نرخ ساخت منطقی نیست/ ابلاغ تعرفه حق‌الزحمه مهندسان نظام مهندسی
  • مدل‌سازی اطلاعات ساختمان (BIM) گامی به سوی یکپارچگی در معماری
  • اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال از بودجه مدیریت بحران کشور به استان ایلام