Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:37:02 GMT

تکمیل ساختمان شهرداری مهریز در اولویت باشد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۴۱۶۵

تکمیل ساختمان شهرداری مهریز در اولویت باشد

محسن صادقیان یکشنبه شب در جلسه‌ای که با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر مهریز برگزار شد، افزود: تاکنون ۹۰ درصد عملیات این ساختمان انجام شد ، امیدواریم هرچه سریعتر شاهد افتتاح آن باشیم .

وی ادامه داد: بهره برداری از این ساختمان نقش مهمی در تکریم ارباب رجوع و رسیدگی مناسب به نیازهای مردم در شهرداری و شورای شهر دارد و باید این موضوع به جد پیگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فرماندار مهریز گفت: تکمیل و تجهیز ساختمان در دست اقدام شهرداری جزو مطالبات مردم و مسوولان است که شورای شهر باید برای بهره‌برداری آن اقدام کند.

رضا زارع زاده مهریزی افزود: ساختمان کنونی شهرداری جوابگوی مراجعان نیست و باید برای تسریع در ساخت مکان جدید اقدام  جدی صورت گیرد.

همچنین شهردار مهریز گفت: با حمایت و همراهی مسوولان استان در سال‌جاری شاهد بهره برداری از ساختمان جدید شهرداری خواهیم بود.

حمزه زارع زاده افزود: افتتاح این ساختمان جزو نیازهای شهر و مطالبه مردم و مسوولان است امیدواریم بتوان آن را بنحو مناسب انجام داد.

همچنین رییس شورای شهر مهریز گفت: افتتاح ساختمان شهرداری جزو اولویت طرح‌های عمرانی شورا در سال‌جاری است .

علیرضا ابویی اظهارکرد: برای تکمیل و تجهیز این مکان به بیش از ۲۰ میلیارد ریال نیاز است و تاکنون ۱۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است .

مساحت زمین این ساختمان ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع و ساختمان آن در سه طبقه با زیربنای هر طبقه ۸۰۰ مترمربع در دست ساخت است.

۷۰ درصد از جمعیت ۵۵ هزار نفری مهریز در شهر زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها مهریز شورای شهر یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهریز شورای شهر یزد مهریز شورای شهر یزد شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۴۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باید باشد گفت: فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ما ممنوع است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد،، خستگی و فعالیت زیاد نباید مسئولان را ازخدمت به مردم بازدارد.

وی عنوان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، اکنون حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی یادآور شد: جهش در تولید بر روی ریل پیشرفت قرارگرفته به گونه‌ای که هم اکنون رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشورهای خارجی، قابل توجه است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با عنوان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی
  • کاهش تعداد ساختمان‌های فرسوده پایتخت
  • رونمایی از ماکت عمارت تاریخی پست گیلان در شهرداری رشت
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • رییس‌جمهور بیستم اردیبهشت به قم سفر می‌کند
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • اولویت مجلس آینده «اقتصاد» و «فرهنگ» خواهد بود