Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:20:08 GMT

استفاده از ماسک برای مراجعان به ادارات دزفول الزامی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۴۱۹۶

استفاده از ماسک برای مراجعان به ادارات دزفول الزامی شد

امید بن عباس روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتظار می‌رود شهروندان برای حفظ سلامت خود و کارمندان ادارات، پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. 
وی با بیان اینکه رعایت موارد مختلف بهداشتی از سوی ادارات به آنها ابلاغ شده است، گفت: پاساژها، مراکز خرید و بازار دزفول تا ساعت ۲۰ اجازه فعالیت دارند در غیر این صورت با واحدهای صنفی متخلف برخورد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول بر ضرورت افزایش نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان دزفول برای مقابله با کرونا تاکید کرد و گفت: نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی برخورد قانونی در پی دارد.
وی افزود: طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، افرادی که پروتکل‌ها و هشدارهای بهداشتی را رعایت نکنند به جرم تهدید علیه سلامت عمومی جامعه محکوم و با آنها برخورد می‌شود.
بن عباس اظهارداشت: فعال شدن برخی صنف‌ها به منظور جلوگیری از رکود اقتصادی و با دستور رئیس جمهوری با شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفته ولی به معنای عادی شدن شرایط نیست.
وی افزود: در صورت بی‌توجهی به هشدارها و رعایت نکردن اصول بهداشتی، ترددها افزایش و منجر به اتصال زنجیره شیوع بیماری خواهد شد.
سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه برای حفظ سلامت شهروندان با کسی تعارف نداریم، گفت: درصورت بی‌توجهی شهروندان شیوع بیماری گسترش یافته و تخت‌های بیمارستانی جوابگو نخواهند بود.
وی با اشاره به درنظر گرفتن تخت‌های نقاهتگاهی در دزفول افزود: روند بیماری کرونا روزانه توسط کارشناسان رصد و درصورت نیاز محدودیت‌های سختگیرانه تری اعمال خواهد شد.

بن عباس گفت: آمار ابتلا به کرونا در روستاهای استان و دزفول رو به افزایش است و با توجه به زمان برداشت محصولات کشاورزی نظارت بهداشت باید با جدیت بیشتری انجام شود.

وی افزود: کمباین دارانی که از خارج از استان برای برداشت به خوزستان می‌آیند باید گواهی بهداشتی داشته باشند تا اجازه فعالیت داشته باشند.

با وجود تاکید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و فرمانداری دزفول به شهروندان برای در خانه ماندن و محدود کردن سفرهای درون و برون شهری همچنان تعدادی از شهروندان نسبت به هشدارها بی‌توجه هستند که نتیجه آن افزایش تعداد مبتلایان کرونا در شهرستان شده است.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا وزارت کشور دزفول پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا وزارت کشور دزفول ویروس کرونا وزارت کشور دزفول پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۴۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت

منبع: خبر آنلاین

tags # محمدرضا گلزار سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • (عکس) چهره عجیب محمدرضا گلزار حین انجام ماسک پوست صورت
  • بازدید دادستان تهران از دادسرای ناحیه ۳۸
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • استقرار حاکمیت شرکتی برای پذیرش در فرابورس الزامی شد
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • تصاویر | رودخانه دز پس از بارش شدید باران
  • ببینید | لحظه تلخ ورود آب به منازل شهروندان شمس آباد دزفول
  • برپایی میز خدمت آموزش و پرورش در مصلی کیش