Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بیدخام روز دوشنبه در پنجمین جلسه ستاد رزمایش کمک مومنانه که در استانداری قزوین برگزار شد، افزود: بعد از شیوع کرونا و فرمایش مقام معظم رهبری برای حمایت از اقشار آسیب پذیر، سیل کمک‌های مردمی به صورت خودجوش اتفاق افتاد و با وجود اینکه کرونا آسیب‌های زیادی را برای اقشار مختلف داشت اما باعث ایجاد روحیه انسجام، همدلی و کمک به آحاد جامعه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بسیج مردمی و مشارکت‌های اجتماعی در این طرح، افزود: به طور متوسط همه تشکل‌های مردم نهاد به صورت غیر مستقیم در پیشگیری و مقابله با کرونا کمک کردند اما ۵۰ تشکل مردمی به صورت مستقیم به این موضوع ورود کردند.

بیدخام گفت: این تشکل‌ها سه میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان در قالب بسته‌های بهداشتی، لباس گان و بسته‌های حمایتی و معیشتی از گوشت و برنج و... را توزیع کردند.

وی اضافه کرد: همچنین گروه‌های اجتماعی و جهادی و کانون‌های بسیج محلات ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک کردند که در قالب همان بسته‌های بهداشتی و معیشتی به اقشار آسیب پذیر صورت گرفت.

بیدخام ادامه داد: کمک‌های مردمی هم به دانشگاه علوم پزشکی قزوین مبلغ ۱۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بوده است که مجموعا این کمک‌ها به مبلغ ۳۴ میلیارد تومان صورت گرفته که برای بیماران در بیمارستان‌ها و اقشار آسیب دیده هزینه شد.

وی اضافه کرد: این عدد جمع آوری شده غیر از کمک‌های مردمی واریز شده به ستاد رزمایش همدلی و شماره حساب آن بوده است که در صورت جمع آنها عدد قابل توجهی خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا جامعه دانشگاه علوم پزشکی کمک های مردمی گوشت مقام معظم رهبری سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی اقشار آسیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۴۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گارانتی متین؛ مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر در کشور

اگر از این کالای دیجیتال درست استفاده نشود، ممکن است دچار یک‌سری خرابی ها شوند. از طرفی هم اعتماد به هر شخص یا مرکزی جهت تعمیر اسپیکر می تواند خسارات جبران ناپذیری به این کالا وارد کند. پس علاوه بر دلایل خرابی اسپیکر، باید سراغ مرکز تخصصی مورد اعتماد جهت تعمیر اسپیکر رفت تا خیالمان از بابت هزینه و وقتی که صرف می کنیم، راحت باشد.

دلایل خرابی اسپیکر

همانطور که اشاره شد، اسپیکر نیز مانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، ممکن است با گذشت زمان یا به دلیل استفاده نادرست دچار مشکل شوند. این مشکلات می توانند شامل عدم پخش صدا، صدای ضعیف یا خفه، نویز یا خش خش در صدا، و یا عدم کارکرد یکی از بلندگوها باشند. در ادامه به برخی از دلایل خرابی آن ها خواهیم پرداخت.

عیب یابی اتصالات

مطمئن شوید که تمام کابل های مربوط به اسپیکر به درستی به پورت های مربوطه وصل شده اند. از جمله کابل برق، کابل صدا، سیم شارژ ( و کابل های دیگر در صورت وجود).

به دنبال هرگونه علامت آسیب دیدگی، مانند پارگی، خم شدن یا فرسودگی در کابل ها باشید.

در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی، کابل را تعویض کنید.

بررسی پورت ها

پورت های دستگاه منبع صدا (مانند کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون و ...) و پورت های اسپیکر را به دقت بررسی کنید.

ممکن است پورت ها آلوده، زنگ زده یا آسیب دیده باشند.

در صورت نیاز، پورت ها را با استفاده از یک دستمال نرم و تمیز تمیز کنید.

بررسی اتصالات بلوتوث (در صورت وجود)

اگر از بلوتوث برای اتصال اسپیکر استفاده می کنید، مطمئن شوید که بلوتوث هر دو دستگاه روشن و به یکدیگر متصل شده باشند.

در صورت نیاز، اتصال بلوتوث را از نو برقرار کنید.

تست با دستگاه دیگر

اسپیکر را به دستگاه دیگری (مانند کامپیوتر، لپ تاپ، یا گوشی موبایل) متصل کنید.

اگر مشکل در دستگاه دیگر نیز وجود داشت، ممکن است مشکل از خود اسپیکر باشد.

نکات ایمنی برای تعمیر اسپیکر

تعمیر اسپیکر می تواند یک کار چالش برانگیز اما ارزشمند باشد. با این حال، مهم است که قبل از شروع کار، اقدامات ایمنی لازم را انجام دهید تا از آسیب رساندن به خود، اسپیکر یا سایر تجهیزات جلوگیری کنید.

قبل از شروع کار، آن را از برق بکشید:

این مهمترین نکته ایمنی است که باید رعایت کنید. همیشه قبل از جدا کردن هرگونه پنل یا دست زدن به هرگونه قطعات داخلی، اسپیکر را از برق بکشید. این کار خطر شوک الکتریکی را از بین می برد که می تواند بسیار خطرناک باشد.

از ابزار مناسب استفاده کنید:

برای تعمیر اسپیکر به مجموعه ای از ابزارهای مختلف نیاز دارید. از استفاده از ابزارهایی که برای این کار طراحی نشده اند خودداری کنید، زیرا می تواند به اسپیکر آسیب برساند یا شما را در معرض خطر قرار دهد.

با احتیاط کار کنید:

هنگام کار با اسپیکر، با احتیاط و ظرافت عمل کنید. به یاد داشته باشید که قطعات داخلی می توانند ظریف باشند و به راحتی آسیب ببینند.

از دستورالعمل های مناسب استفاده کنید:

قبل از شروع کار، دستورالعمل های مربوط به مدل اسپیکر خاص خود را مطالعه کنید. این دستورالعمل ها اطلاعات مهمی را در مورد نحوه جدا کردن و تعمیر اسپیکر به شما ارائه می دهند.

در صورت عدم اطمینان، از یک متخصص کمک بگیرید:

اگر در مورد نحوه تعمیر اسپیکر خود مطمئن نیستید، از یک متخصص کمک بگیرید. تکنسین های با تجربه می توانند اسپیکر شما را به درستی و با خیال راحت تعمیر کنند.

نکات نگهداری از اسپیکر

اسپیکر را در مکان مناسب قرار دهید:

اسپیکر را از منابع گرما، مانند بخاری یا شومینه دور نگه دارید.

اسپیکر را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید.

اسپیکر را در مکانی با رطوبت کم قرار دهید.

اسپیکر را ترجیحا روی سطح صاف و محکم قرار دهید (مخصوصا اسپیکر قدرتمند و ایستاده).

از قرار دادن اشیای سنگین روی اسپیکر خودداری کنید.

اسپیکر را تمیز نگه دارید:

به طور مرتب گرد و غبار را از روی اسپیکر پاک کنید.

برای تمیز کردن اسپیکر از یک پارچه نرم و کمی مرطوب استفاده کنید.

از استفاده از مواد شوینده یا حلال های قوی برای تمیز کردن اسپیکر خودداری کنید.

از اسپیکر با ولوم مناسب استفاده کنید:

از گوش دادن به موسیقی با ولوم بسیار بالا خودداری کنید. این کار می تواند به بلندگوهای اسپیکر آسیب برساند.

اگر برای مدت طولانی به موسیقی گوش می دهید، از ولوم متوسط استفاده کنید.

نکات مهم

قبل از شروع هرگونه عیب یابی، اسپیکر را از برق بکشید.

برای باز کردن اسپیکر، از دفترچه راهنمای آن استفاده کنید.

اگر در انجام مراحل عیب یابی با مشکلی روبه‌رو شدید، از یک تعمیرکار مجاز کمک بگیرید.

به یاد داشته باشید که تعمیر برخی از مشکلات ممکن است نیاز به دانش و ابزار تخصصی داشته باشد.

گارانتی اسپیکر

یکی از موارد مهمی که هنگام خرید اسپیکر باید توجه داشته باشید بحث گارانتی محصول است. شرکت داده پرداز رایانه متین به عنوان نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش برندهای معتبر سیلیکون پاور، اپیسر، کینگ استار، هایلو، QCY، مک دودو، سیبراتون، لونارک و کداک تمرکز خود را بر روی کیفیت کالاهای خود و ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن گذاشته است.

این شرکت همچنین به‌عنوان وارد کننده گروه‌ کالایی‌های متنوع از جمله انواع اسپیکر، هارد اکسترنال، هندزفری، پاوربانک، شارژر و کابل شارژر و انواع گجت دیجیتال و هوشمند خود را میان ارائه دهندگان معتبر خدمات پس از فروش یکپارچه در سراسر کشور قرار داده است تا کاربران با خیالی آسوده از خرید محصولات با ضمانت متین اطمینان حاصل کنند.

مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر

دفاتر گارانتی متین به‌عنوان مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر نیز در سراسر کشور فعالیت می کند. انواع عیب یابی، تست و تعویض و تعمیر قطعات به همراه گارانتی یک‌ماهه پس از تعمیر هر نوع برند و مدلی از اسپیکر از جمله خدمات شرکت متین است که به همراه فاکتور رسمی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 849569

دیگر خبرها

  • گارانتی متین؛ مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر در کشور
  • زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور ساخته شد
  • ۱۰۰۰ برنامه مناسبتی در دهه کرامت در اصفهان اجرا می‌شود
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • تسهیل فرایند صدور مجوز تشکل‌های قرآنی مردمی
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • علل شایع پیری زودرس پوست صورت