Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@05:13:15 GMT

فعالان تکواندو سرمایه‌های این فدراسیون هستند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۴۴۶۸

فعالان تکواندو سرمایه‌های این فدراسیون هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمد پولادگر شامگاه یکشنبه در مجمع انتخابات هیئت تکواندو استان که با حضور اعضای مجمع و در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با بیان اینکه فعالان این عرصه، سرمایه‌های اصلی فدراسیون تکواندو به شمار می‌روند، افزود: اگر به دنبال تداوم موفقیت‌های‌مان هستیم، باید از ظرفیت این سرمایه‌ها به درستی استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری اینکه استفاده از همه ظرفیت‌ها باعث تداوم موفقیت‌ها تکواندو به عنوان یکی از رشته‌هایی که توقع زیادی برای کسب مدال در کشور ایجاد کرده است، خواهد شد، تصریح کرد: امروز عرصه ورزش، میدان رقابت جدی در جوامع جهانی بوده و هر کشوری که قصد موفقیت در این عرصه را دارد، باید از همه داشته‌های خود استفاده کند.

پولادگر با تاکید بر اینکه اعتقاد راسخ به داشتن توأمان تجربه و علم در راستای رسیدن به موفقیت در عرصه ورزش داریم، ادامه داد: در همین راستا فدراسیون تکواندو یکی از اولین فدراسیون‌هایی است که اقدام به تشویق فعالان این عرصه برای علم‌اندوزی و برخورداری از تحصیلات آکادمیک کرد و این موضوع را به عینه در همه استان‌ها به‌ویژه زنجان مشاهده می‌کنیم.

رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به شرایط امروز کشور و شیوع ویروس کرونا که باعث تغییر در سبک زندگی آحاد جامعه شده است، اظهار کرد: امروز همه ما به این موضوع اذعان داریم که جنگ آینده، جنگ علم خواهد بود و هر کشوری که بتواند در این عرصه سرآمد باشد، قادر است از بحران‌هایی چون ویروس کرونا با کم‌ترین آسیب و خسارت خود را رها کند.

پولادگر با تاکید بر اینکه موفقیت در عرصه ورزش حاصل یک کار تیمی بوده و نمی‌توان موفقیت‌ها را به فرد اطلاق کرد، افزود: اگر هیئت‌های استانی و در رأس آن‌ها فدراسیون تکواندو به موفقیتی دست یافته است، حاصل تلاش همه کمیته‌ها بوده است، به همین خاطر هیچ‌گاه به دنبال رصد و اعلام عملکرد کمیته‌ها به صورت جداگانه نبوده و همه آن‌ها را در قالب عملکرد واحد می‌بینیم.

محمد حمزه‌پور، معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در ادامه این جلسه با اشاره به افتخارآفرینی‌های تکواندو زنجان در ادوار گذشته، خاطرنشان کرد: همه این موفقیت‌ها بیانگر آن است که تکواندو زنجان از صبغه خوبی برخوردار بوده و توانسته است در بحث مدال‌آوری عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان تکواندو جامعه سرمایه سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی فدراسیون تکواندو موفقیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر سه شنبه به مناسبت روز ملی فرهنگ پهلوانی و گرامیداشت ورزش زورخانه ای آئین گرامیداشت یاد شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد.

گفتنی است که در این مراسم، که با حضور جمعی از موسفیدان و کهن کسوتان در زورخانه جوانمردان کن برگزار شد، یاد شهید «محسن حسین نیا» شهید پهلوان و رجز خوانی معاصر را گرامی داشتند.

لازم به ذکر است که شهید «محسن حسین نیا» از قهرمانان ورزش تکواندو بود که رجز خوانی او لرزه بر دشمن می انداخت و این شهید بزرگوار، روز ۱۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ در چابهار مورد حمله گروهک تروریستی قرار گرفت و به شهادت نائل شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم، اسبقیان معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، جوهری معاون استاندار تهران، جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، ایرجی سرپرست هیات تکواندو استان تهران، روسای هیات های ورزشی و ادارات ورزش و جوانان حوزه ها و شهرستان های استان و فرمانده کانون بسیج تکواندو استان تهران و جمعی از پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان تکواندو به همراه پدر شهید والامقام حضور داشتند.

در پایان این مراسم، از تعدادی افراد که با منش پهلوانی باعث نجات دیگران شده بودند تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6093063

دیگر خبرها

  • رویکرد مجموعه مدیریتی قم حمایت تولیدکنندگان و تسهیل سرمایه گذاری
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست المپین ایران
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است