Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- سخنگوی دولت از بحث دوباره درباره موضوع حذف چهار صفر از پول ملی و تبدیل واحد پولی کشور از «ریال» به «تومان» در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

 علی ربیعی در حساب خود در توئیتر نوشت: «در مجلس، برای اصلاح چهار صفر از پول ملی بحث می‌شود. مردم به تومان صحبت و مراکز رسمی به ریال ثبت می‌کنند. حتی تومان می‌نویسیم و تومن می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حذف چهار صفر یک کار لازم برای ساده کردن روابط مالی است.»

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد چهار صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۴۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کانال اطلاع رسانی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبری با عنوان «پایان شایعات درباره تغییر در مدیریت سازمان سینمایی؛ تغییری در کار نیست»،  توئیت مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این  وزارتخانه را بازنشر کرد.

در این توئیت آمده است:« شنبه در شورای زیرساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم.

آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کار‌های نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام. امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

در اواخر سال ۱۴۰۲، شایعاتی درباره حضور مجید زین العابدین به عنوان رییس سازمان سینمایی و جایگزینی مجبتی امینی در بنیاد سینمایی فارابی رسانه‌ای شده بود و گفته می‌شد وزیر ارشاد از فعالیت رییس سازمان سینمایی رضایت کامل ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • سندرم تراکم،بلای جان کلانشهرها/ ضرورت تغییرالگوی ساخت مسکن از آپارتمان‌های ‌انبوه به خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه