Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم منزوی روز دوشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پتروشیمی لردگان با پیشرفت ۹۶ درصدی، صنایع فولاد با پیشرفت ۸۴ درصدی، خاور سیمان پارسیان با پیشرفت ۸۵ درصدی، صنایع متالوژی آسیا با پیشرفت ۷۵ درصدی از جمله این طرح‌های مهم و راهبردی استان به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: واحد تولیدی نساجی نگین بروجن با پیشرفت ۸۶ درصدی، واحد صنعتی آواگستر بروجن با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی، کوهرنگ غلطک‌پارس با پیشرفت ۷۱ درصدی، صنایع متالوژی آسیا با پیشرفت ۷۵ درصدی و شرکت تیوا تجارت ماهان با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی از دیگر طرح‌های مهم و صنعتی استان است که تلاش می‌شود، در سال جاری به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها ۱۵ هزار و ۶۲۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که از این میزان هشت هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی و هفت هزار و ۲۴۷ میلیارد ریال از محل سرمایه‌گذار بخش خصوصی تامین شده است.

منزوی، ایجاد اشتغال را از مهمترین دستاوردهای تکمیل این طرح‌های صنعتی دانست و گفت: پیش‌بینی می‌شود با افتتاح این طرح‌ها برای چهار تا پنج هزار نفر در استان فرصت شغلی ایجاد شود.

وی خاطر نشان کرد: بهره‌برداری از توانمندی‌های منطقه برای توسعه بازار، تکمیل زنجیره تولید و رونق تولید در استان بر اساس سند مناطق محروم و کمتربرخوردار از دیگر اهداف راه‌اندازی این طرح‌ها است.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از یک هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی و تولیدی دارد.

این استان در برخی از محصولات از مانند چادر مشکی، آجرنسوز، مالت،موکت، خوراک آبزیان، محصولات خانگی و برخی محصولات دیگر در کشور از جایگاه و اهمیت مهمی برخوردار است.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید چهارمحال وبختیاری وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید چهارمحال وبختیاری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۵۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان قطب صنایع غذایی در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح یک شرکت غذایی اظهار کرد: نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این استان در تولید و فرآوری صنایع غذایی در سطح کشور سرآمد است، افزود: استان گیلان را می توان به عنوان یکی از قطب های صنایع غذایی کشور نام برد.

وی با اشاره به افتتاحیه امروز و سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی ادامه داد:: این واحد صنعتی در فاز اول تولید انواع آبمیوه توانسته است زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۲۰ نفر از جوانان گیلانی را فراهم آورد.

مدیرکل صمت گیلان ضمن تحسین سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی تصریح کرد: این سرمایه گذاری نشان از مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمان مقام معظم رهبری می باشد که کاملاً مورد حمایت است.

کد خبر 6093396

دیگر خبرها

  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • افتتاح نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • تولید اکسل خودرو در شرکت دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان ایجاد می‌شود
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • عرضه بادام به سرمایه‌گذاران در نمایشگاه اکسپو