Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-04@23:45:02 GMT

طرح تروریست‌ها برای ورود به «جرف الصخر» ناکام ماند

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۵۲۷۴

به گزارش تسنیم، خبرنگار المیادین در عراق گزارش داد که حشد شعبی حمله شدید تروریستی در نزدیک ناحیه «السجلة » در شهرستان الدجیل در جنوب صلاح الدین را دفع کرده است.

المیادین پیش از این گزارش داد که  تیپ 21 حشد شعبی حمله داعش در منطقه «العیث» در شرق استان صلاح الدین را دفع و خنثی کرده است.

رسانه‌های عراقی همچنین گزارش دادند که حشد شعبی تلاش عناصر داعش برای ورود به منطقه «الرویعیه» در جرف الصخر واقع در شمال استان بابل برای انجام حملات انتحاری  را ناکام گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش شبکه خبری المیادین در حمله توپخانه‌ای حشد شعبی به شرق تکریت 4 تن از عناصر تروریستی داعش کشته شدند.

درگیری شدید نیروهای امنیتی با داعش در دیالی

المیادین همچنین گزارش داد که در جریان درگیری نیروهای داعش با نیروهای امنیتی در اطراف منطقه «العظیم» در دیالی دو تن از نیروهای امنیتی کشته و 7 نفر دیگر زخمی شدند.

رسانه‌های عراقی از درگیری شدید بین نیروهای امنیتی و داعش در روستای «الاصلاح » در شمال شرق دیالی خبر دادند.

نیروهای امنیتی عراق همچنین حمله داعش به یک پست امنیتی وابسته به پلیس دیالی واقع در شهرستان «المقدادیه» در شرق بعقوبه را دفع و خنثی کردند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: نیروهای امنیتی حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۵۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل

شبکه المیادین گزارش داد: حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی برای نخستین بار انجام شد.

به گزارش ایرنا، شبکه المیادین اضافه کرد: گروه مقاومت اسلامی بحرین موسوم به «سرایا الاشتر» (گروهان‌های الاشتر) حمله پهپادی به فلسطین اشغالی خبر داد.

 المیادین نوشت: این نخستین بار است که گروه مقاومت بحرین موسوم به سرایا الاشتر به اسرائیل حمله می کند. گروه‌هان‌های الاشتر (سرایا الاشتر) به عنوان گروه مقاومت اسلامی بحرین تصاویری از حمله پهپادی به ساختمان شرکت حمل و نقل «تراک نت» در بندر ایلات خبر داد.

شرکت تراک نت پس از محاصره دریایی بندر ایلات از سوی یمنی‌ها، اقدام به انتقال زمینی کالا از بنادر کشورهای عربی خلیج فارس به فلسطین اشغالی کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • نطق تماشایی نماینده بلژیک در پارلمان اروپا درباره حمله ایران
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • یورش پلیس آمریکا برای سرکوب و بازداشت دانشجویان دانشگاه لس‌ آنجلس
  • چرا به جای ایران، اسرائیل را تروریست نمی خوانید (فیلم)
  • لغو آماده‌باش نیرو‌های ارتش صهیونیستی برای حمله به رفح
  • حمله هوایی و توپخانه‌ رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان