Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:22:06 GMT

امباپه در اندیشه تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۵۴۳۸

امباپه در اندیشه تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن

به نظر می‌رسد ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن قصد تمدید قراردادش با این باشگاه فرانسوی را دارد. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیلیان امباپه که گفته می‌شود مورد توجه باشگاه‌هایی همچون رئال مادرید و لیورپول قرار دارد، ممکن است در جمع پاریسی‌ها باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه فرانسوی «اکیپ» با انتشار گزارشی مدعی شد، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد قرارداد خود را با این باشگاه فرانسوی تمدید کند.

طبق این گزارش، امباپه از وضعیتش در پاری‌سن‌ژرمن راضی است و باشگاه هم پیشنهادی به وی داده که در صورت پذیرفتن آن، دستمزدش هم‌اندازه نیمار، هم‌تیمی برزیلی‌اش خواهد شد. در حال حاضر دستمزد این مهاجم فرانسوی، نصف دستمزد 600 هزار پوند در هفته نیمار 28 ساله است.

اخیراً نشریه «Le 10 Sport» فرانسه اعلام کرده بود، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید با پدر امباپه 21 ساله تماس گرفته و از علاقه‌اش برای پیوستن این بازیکن به لیورپول سخن گفته است، این در حالی است که رئالی‌ها هم در حال برنامه‌ریزی برای جذب او در تابستان 2021 هستند.

پاری‌سن‌ژرمن قهرمان لوشامپیونه اعلام شد

این مهاجم فرانسوی که تا پایان ماه ژوئن 2022 تحت قرارداد پاری‌سن‌ژرمن است، این فصل در 33 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 30 گل، 17 پاس‌گل هم برای همی‌تیمی‌هایش ساخته است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید لیورپول کیلیان امباپه نیمار پاری‌سن‌ژرمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید لیورپول کیلیان امباپه نیمار پاری سن ژرمن رئال مادرید لیورپول کیلیان امباپه نیمار پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است

دیدار پاری سن ژرمن و دورتموند، مهم ترین دیدار این باشگاه از زمان روی کار آمدن رئیس قطری اش است. 

طرفداری | پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فرصت حضور در دومین فینال تاریخش را پیش روی خودش می بیند. ناصر الخلیفی، در مصاحبه اش با اکیپ راجع به اهمیت این بازی صحبت کرد.

ما در حال ساختن چیزی برای آینده هستیم. من به آن بسیار افتخار می کنم، صرف نظر از نتیجه، فردا ما نماینده باشگاه پاری سن ژرمن، پاریس و همچنین فرانسه و همه هوادارانمان از سراسر جهان هستیم. این شاید مهم ترین بازی از زمان حضور من (به عنوان رئیس) در باشگاه باشد، زیرا اولین نیمه نهایی (لیگ قهرمانان) در مقابل هوادارانم خواهد بود. 

الخلیفی که در نوامبر ۲۰۱۱ به پاری سن ژرمن آمد، شاهد حضور پاریسی ها در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۰ بود که در نهایت به شکست مقابل بایرن مونیخ منتهی شد، اما به دلیل شرایط کرونا، هیچ تماشاگری در آن بازی حضور نداشت. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • امشب معرفی یک پای فینال اروپا؛ کامبک دوباره پاریس؟
  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!