Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:56:30 GMT

اوج شیوع کرونا در روسیه دو هفته دیگر ادامه خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۵۴۳۹

اوج شیوع کرونا در روسیه دو هفته دیگر ادامه خواهد داشت

به عقیده کارشناسان، اوج شیوع عفونت ویروس کرونا در روسیه ممکن است تا دو هفته آینده ادامه داشته باشد و سپس به سطح هموار بازگشته و وضعیت احتمالاً در تابستان به حالت ثبات خواهد رسید. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «نووستی»، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در پایتخت روسیه، شب گذشته اعلام کرد که در شهر مسکو 35 بیمار دیگر مبتلا به کرونا درگذشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز شنبه نیز تعداد مرگ و میر ناشی از این بیماری در پایتخت 34 نفر بود. بدین ترتیب تعداد قربانیان ویروس کرونا در مسکو به 764 نفر رسیده است.

این ستاد بار دیگر لزوم رعایت مقررات رژیم خود انزاویی (قرنطینه خانگی) را به پایتخت نشینیان گوشزد کرده و یادآور شد که شهروندان با شروع علائم عفونت‌های حاد تنفسی، باید فوراً با پزشک مشورت کنند ، زیرا علائم بیماری کرونا می تواند در پشت عوارض سرماخوردگی پنهان باشد.

علاوه بر این کارشناسان و ویروس شناسان نیز دیدگاه خود در باره اینکه تا چه زمان اوج شیوع ویروس کرونا در روسیه ادامه خواهد داشت را بیان کردند. به عقیده آنها ، طی دو هفته آینده در روسیه پویایی عفونت همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد و به احتمال زیاد ، وضعیت در تابستان تثبیت می شود.

با این حال ، برخی کارشناس هشدار داده‌اند که کشور باید خود را برای موج دوم شیوع بیماری کرونا هم آماده کند.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشره در روز یکشنبه، در روسیه تاکنون 134 هزار و 687 مورد عفونت کرونا کشف شده، تقریباً یک هزار و سیصد نفر جان باخته و 16 هزار و ششصد بیمار هم بهبود یافته‌اند. روسیه از لحاظ تعداد مبتلایان به کرونا به رتبه ششم جهان رسیده است.

روسیه|رکورد جدید 10 هزار مورد ابتلا به کرونا در یک روزانجام بیش از 4 میلیون تست کرونا در روسیهتاکنون در روسیه موارد مجدد کرونا مشاهده نشده است

انتهای پیام/

 

R1445/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا مسکو اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا مسکو اخبار روسیه ویروس کرونا مسکو اخبار روسیه ویروس کرونا کرونا در روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۵۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، با توجه به این عفونت چشمی، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را انجام دهد و بازگشت صد در صدی زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری تحت درمان پزشکان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • پیش‌بینی «نیوزویک» از جنگ اوکراین: ۲۰۲۴ برای کی‌یف سخت خواهد بود
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب