Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه چهار کرمانشاه گفت: عملیات احداث اولین پیاده‌راه شهر کرمانشاه تقریبا با پیشرفت فیزیکی 80 درصدی در حال انجام است و در تلاشیم تا دوماه آینده کل پروژه به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بیژن مرادی صبح امروز در جریان بازدید خبرنگاران از پروژه «پیاده‌راه» پارکینگ شهرداری، اظهار داشت: این پروژه اولین پیاده‌راه شهر کرمانشاه است که به طول 200 متر در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عملیات اجرایی این پروژه از اسفند‌ماه و پس از بازسازی و پوشش 80 متر از کانال آب و تحویل آن به ما، شروع شد.

شهردار منطقه چهار کرمانشاه ادامه داد: در این مسیر باکس‌های فضای سبز، محل‌هایی برای نشستن مردم، نمازخانه، آبخوری و سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است‌ که همگی در دست اجراست.

وی همچنین از در دست احداث بودن یک پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 450 خودرو در نزدیکی این پیاده‌راه خبر داد و گفت: بعد از بهره‌برداری از این طرح فقط در مواقع ضروری ماشین‌های امدادی اجازه عبور دارند.

مرادی در پایان با بیان اینکه اعتبار انجام پروژه در سال قبل 400 میلیون تومان و در سال‌جاری نیز بین 300 الی 400 میلیون تومان است، گفت: تقریبا 80 درصد پروژه به انجام رسیده و در صورت تحویل بقیه کانال آب به شهرداری توسط اداره آب، تا دوماه آینده کل پروژه به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه خودرو پارکینگ طبقاتی پیاده راه پیاده راه پیاده راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • اگر این کار را انجام دهید از دولت خودرو جایزه می‌گیرید!
  • برق کمتر مصرف کنید، خودرو جایزه بگیرید!
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام