Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@09:34:03 GMT

کدام یک از اصناف همدان اجازه بازگشایی ندارند؟

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۵۶۹۶

کدام یک از اصناف همدان اجازه بازگشایی ندارند؟

دبیر اجرایی اتاق اصناف همدان گفت: با توجه به تدابیری که برای پیشگیری از کرونا اتخاذ شده، هنوز رستوران‌ها، چلوکبابی و گیم نت‌های همدان اجازه بازگشایی واحدهای خود را ندارند. ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

سعید داراپ پور در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در همدان، اظهار داشت: بیشتر اصناف همدان با رعایت پروتکلهای بهداشتی فعالیت خود را آغاز کردند اما  تالارها، رستورانها و گیم نتها ازصنوفی هستند که اجازه پذیرش مشتری را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مراکز تهیه غذا، تالارها و رستورانها فقط  در ساعات پس از اذان مغرب مجاز به ارائه غذا به صورت بیرون بر هستند و به هیچ عنوان اجازه پذیرش مشتری در داخل رستوران را ندارند، ابراز کرد: تقاضای مردم برای هم برای خرید غذای بیرونی کاهش چشمگیری داشته است.

گزارش| گلایه بازاریان و اصناف مشهد از وعده‌های بی‌سرانجام مسئولان / ‌دولت از اصناف آسیب‌دیده حمایت کند + فیلمتداوم تعطیلی مشاغل پرخطر / تعهد اصناف به رعایت ضوابط سلامت و دستورالعمل‌های بهداشتیاصناف و مردم کهگیلویه و بویراحمد از هیچ کوششی در مبارزه با کرونا دریغ نکردند

دبیر اجرایی اتاق اصناف همدان با تاکید بر اینکه خوشبختانه صنوفی که مجوز بازگشایی واحدهای خود را گرفتند در رعایت و اجرای پروتکل های بهداشتی بسیار مصمم هستند، تصریح کرد: از طرفی هم بازرسان اتاق اصناف و بهداشت به شکل روزانه بر تمامی واحدهایی  که با سلامت مردم سر و کار دارند نظارت می‌کنند.

داراپ پور افزود: همه روزه رستورانها و اماکن رفاهی تفریحی در حاشیه شهر و ورودی و خروجی شهر مورد بازرسی گشت مشترک اتاق اصناف و مرکز بهداشت قرار می‌گیرد. در روزهای اخیر تخلف خاصی مشاهده نشده است.

وی با تاکید بر اینکه واحدهایی که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بی توجه باشند پلمب می‌شوند، اظهار داشت: با توجه به شدت مسری بودن ویروس کرونا تنها راه مقابله با آن رعایت موارد بهداشتی است.

انتهای پیام/ 743/ ع

R41405/P/S6,75/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا اصناف همدان اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۵۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مرضیه یونسی افزود: تعداد پرونده‌های وارده به این اداره کل در سال گذشته را ۱۴ هزار و ۴۵۰ فقره و تعداد آرای صادره در این مدت ۱۴ هزار و ۴۶۰ فقره ثبت شده است.

او تصریح کرد: عدم درج قیمت با سه هزار و ۲۸۲ پرونده، گران فروشی با ۲ هزار و ۳۷۹، تقلب و کم فروشی با هزار و ۸۷۵ فقره پرونده و عدم اجرای تکالیف صنفی با هزار و ۴۳۹ در صدر تخلفات قرار دارند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: عدم صدور و ارائه فاکتور با هزار و ۳۲۹ فقره، عدم رعایت بهداشت با هزار و ۱۸۸ فقره و قاچاق کالا و ارز با هزار و ۵۳ فقره در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

مرضیه یونسی افزود: فعالیت قرارگاه نظارتی تعزیرات حکومتی استان همدان ویژه ایام نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا تاریخ ۲۱ فروردین با قوت و منطبق بر مطالبه گری و حضور میدانی موثر در بازار ادامه دارد.

او تصریح کرد: از ابتدای طرح گشت بازرسی از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۱۸ فروردین امسال با تشکیل ۲۲۵ تیم بازرسی مشترک، از هزار و ۹۴۹ واحد صنفی بازدید و ۵۳۴ پرونده تخلف تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: در این مدت واحد‌های صنفی متخلف ۷۴۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال جنجالی: اجازه این کار را نداریم!
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • اعتراض به آرایش غلیظ سحر دولتشاهی در سریال افعی تهران
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • تعطیل‌کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است
  • تعطیل کردن روزهای پنجشنبه «خودتحریمی» است