Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@14:25:26 GMT

فرماندار: میانگین بازرسی از اصناف اراک روزانه ۶۰ مورد است

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۶۱۲۴

فرماندار: میانگین بازرسی از اصناف اراک روزانه ۶۰ مورد است

«حسین بختیاری» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بازرسی‌های روزانه از طریق چهار تیم دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری، نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده اصناف می‌شود و با هیچ صنفی در مقابل حفظ جان و سلامت مردم تعارف نداریم.

وی بیان کرد: شهرستان اراک در زمزه شهرهای سفید قرار ندارد و نیاز است مردم همچنان شیوه نامه‌های بهداشتی را با دقت رعایت کنند و از رفت‌ و آمدهای غیرضروری بپرهیزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اراک ادامه داد:  پس از بازگشایی مراکز خرید، بازار سرپوشیده و بسیاری از صنوف دیگر، بازرسی‌ها به صورت مستمر انجام شده که در پی آن سه مرکز خرید بزرگ، یک دفتر پیشخوان دولت، یک دفتر خدمات تلفن همراه و ۱۰ واحد صنفی که به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجه بودند، مهر و موم شدند اما مجدد این صنوف با تعهد کتبی و مصوبه قرارگاه پدافند زیستی باز شده‌اند.

بختیاری اظهار داشت: انتظار است صنوف مختلف در کنار کسب و کار خود به رعایت برنامه‌های بهداشتی توجه ویژه کنند و زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کادر بهداشت و درمان را هدر ندهند.

وی گفت: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به مراتب آسان‌تر از تحمل این بیماری است و هر صنفی که به این موضوع توجه نکند مهر و موم می‌شود.

شهرستان اراک دارای بیش از ۶۲۰ هزار نفر جمعیت است و نخستین مورد مثبت ویروس کرونا در این منطقه، اول اسفندماه سال ۹۸ پس از قم به ثبت رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۷ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۲۰۳ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار قطعی مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این ویروس بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۹۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر رسید

برچسب‌ها ویروس کرونا اراک استان مرکزی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا اراک استان مرکزی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس

سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاهین مستوفی سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور با علام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به¬دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (۱۸۱) قانون مالیات¬های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی‌های صورت گرفته از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۷ لغایت ۱۴۰۱ فروشی بالغ بر ۸۶۰ میلیارد تومان فروش مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.

مستوفی افزود: شخص مذکور مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های مالیاتی، صرفا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱ ابراز نموده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرائم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مودی در موعد مقرر قانونی، در حال انجام می‌باشد.

دیگر خبرها

  • مصرف سوخت در ایران ۲ تا ۳ برابر میانگین جهانی است
  • بیش از ۳۰ درصد کل مالیات کشور در سال گذشته توسط شرکت‌های خصولتی پرداخت شده است
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • توسعه پارس جنوبی روزانه ۴۲ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید گاز کشور می‌افزاید
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • نیاز مرغ روزانه کشور کمتر از ۷ هزار تن است
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد