Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به خسارت ۱۵۰ میلیارد تومانی سیلاب به بخش کشاورزی گفت: سرما و برودت هوا، ۸۳ میلیارد تومان به باغات استان خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عزیز فیلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر خسارت سیلاب اخیر به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حجم بارش‌های امسال معادل بارش‌های سال گذشته بوده اما خوشبختانه در سال جاری با اقدامات صورت گرفته، بارش‌ها خسارت کمتری به استان وارد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خسارت‌های سیلاب فروردین سال ۹۸، یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بوده اما خسارت سیلاب در سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی بیان کرد: در سامانه بارشی سوم فروردین که با بارش برف و برودت هوا همراه بود ۸۳ میلیارد تومان به باغات خسارت وارد شد و مابقی خسارات وارد شده در بخش راه‌های روستایی بوده است.

این مسوول تصریح کرد: راه‌های روستایی استان به این دلیل که خاکی و شنی هستند بعد از هر بار بارش قطع می‌شوند که مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

فیلی به خسارت سیلاب به مزارع پرورش ماهی اشاره و خاطرنشان کرد: سال گذشته خسارت فراوانی به مزارع ماهی وارد شده اما خوشبختانه خسارت در سال جاری کمتر بود که کشاورزان با بیمه محصولات خود خسارت‌ها را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس سرما و برودت هوا سامانه بارشی بخش باغات کهگیلویه و بویراحمد میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب به مزارع روستای سرچاه شور خسارت زد + تصاویر

در این روز‌های بهاری اقصی نقاط کشور رنگ و بوی بارانی به خود گرفته است و گاهی این بارش‌ها به حدی شدید است که موجب به راه افتادن سیلاب شده است.

روستای سرچاه شور از توابع شهرستان خوسف استان خراسان جنوبی نیز با بارش شدید باران مواجه شدند. بطوریکه سیلاب به مزارع این روستا خسارت زد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کردند که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان جنوبی

بیشتر بخوانید:

آبگرفتگی در محله گورت اصفهان و گرفتار شدن خودرو‌ها

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • ورود سامانه جدید بارشی به کهگیلویه و بویراحمد/ هواشناسی هشدار زرد صادر کرد
  • خسارت ۳۰ میلیاردی بارندگی به عشایر در چهارمحال و بختیاری
  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • سیلاب به مزارع روستای سرچاه شور خسارت زد + تصاویر
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد