Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@20:00:30 GMT

اتمام پروژه پارک ملل موجب ایجاد اشتغال در همدان می شود

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۶۵۲۵

اتمام پروژه پارک ملل موجب ایجاد اشتغال در همدان می شود

قراباغی گفت: در صورت اتمام پروژه پارک ملل، شاهد اثرات آن در رونق اقتصادی شهر همدان از جمله ایجاد اشتغال ، سرمایه‌گذاری و رونق صنعت گردشگری خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان،  «حسین قراباغی» صبح امروز (15 اردیبهشت) در جلسه کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا که پیرامون فرآیند جداره‌سازی پیاده‌راه‌ها و پروژه‌های عصر طلایی و میدان میوه وتره‌بار جدید برگزار شد، گفت: شورای پنجم تأکید بر توجه ویژه به املاک واجد ارزشی دارند که در رینگ نخست شهر قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان، با اشاره به اهمیت حفظ و مرمت بافت‌های واجد ارزش، افزود:  با توجه به شاخصه‌های  وزارت کشور، پیشنهاد ایجاد شهرداری منطقه ۵ یا شهرداری بافت برای همدان داده شد که انجام این مهم، ضرورت دارد.

 

وی در ادامه ضمن شادباش هفته معلم و کارگر، افزود: کارگران از قشر زحمتکش جامعه محسوب می‌شوند که در این راستا، کارگران مدیریت‌شهری از این قشر مستثنی نیستند.

 

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان تأکید کرد: همان‌گونه که بنیاد مستضعفان کشور، ۱۳ میلیارد تومان بودجه در اختیار شهرداری تهران به‌منظور قدردانی از زحمات کارگران اختصاص داده، سهم شهرداری های دیگر از جمله شهرداری همدان نیز باید لحاظ شود.

 

وی با اشاره به اجرای پروژه پارک ملل توسط شرکت عصر طلایی، یادآور شد: این پروژه یکی از طرح‌های اثرگذار و مناسب شهر همدان محسوب می‌شود که اجرای این پروژه از دوره چهارم آغاز شد و به دلایل مختلف، تاکنون به طول انجامیده است.

 

قراباغی ادامه داد: در صورت اتمام پروژه پارک ملل، شاهد اثرات آن در رونق اقتصادی استان و شهر همدان از جمله ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری و رونق صنعت گردشگری خواهیم بود.

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان همدان اشتغال زایی پروژه پارک ملل سرمایه گذاری شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است

استاندار هرمزگان گفت: تعریف منابع چندگانه اعتباری تصمین موفقیت و پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده و امسال نیز همین منابع ترکیبی، پروژه‌ها را به پایان می رسانیم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در نشستی با معاونان امور عمرانی و اقتصادی و مدیران مرتبط دستگاه‌های اجرایی مسائل و چالش‌های پروژه‌های پیشران را بررسی کرد و گفت: پایان سال‌جاری تعهدات دولت با اولویت سه حوزه درمان، آب و مسکن به مردم تقدیم می‌شود.

وی راز موفقیت و پیشرفت پروژه ‌های پیشران استان را استفاده از منابع اعتباری ترکیبی دانست و افزود:امسال نیز همین منابع اعتباری در قالب اعتبارات داخلی، مولدسازی، تسهیلات، کمک‌های فنی_اعتباری، اعتبارات سفر دور دوم، سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، کمک‌های خیرین و مسئولیت‌های اجتماعی برای اتمام پروژه‌های اولویت دار استان به خدمت گرفته می شوند.

مهدی دوستی در بررسی جزییات پیشرفت برنامه های پیشران و چالش‌های پیش ‌رو تاکید داشت: مدیران طبق برنامه زمان‌بندی تامین منابع، ایجاد ساختار مدیریت پروژه‌ها و نظارت جدی بر روند اجرایی آن‌ها همچنین گزارش کار را بصورت پیوسته در دستورکار دارند.

گفتنی است در این نشست تکمیل دو بیمارستان ۱۶۰تختخوابی میناب و ۵۳۱تختخوابی ، ۳۰هزار پروژه مسکن ملی و ۵راه دسترسی آن‌ها،تحویل زمین‌های طرح جوانی جمعیت، پیگیری انجام تعهدات شرکت زیرساخت موضوع ترانشه حاجی آباد و پل کنخ، افزایش ظرفیت منجر به تولید آبزی‌پروری، نصب سازه‌های زیستگاه مصنوعی ماهیان،تکمیل و آغاز به کار مراکز بازسازی ذخایر آبزیان، اتمام مراحل زنجیره‌‌های کاغذ، موز، گلخانه‌ها، پرورش جلبک و شتر بررسی شد.

دیگر خبرها

  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • رویداد «ایده بازار» در دانشگاه برگزار شود
  • رویداد«ایده بازار» برای مشارکت مردم در اقتصاد برگزار شود
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • شهرداری حصار‌کشی در پارک لاله را متوقف می‌کند؟!
  • آماده‌باش گرو های پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان تا اتمام رفع آب‌گرفتگی‌ها