Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@18:36:23 GMT

گرمسار با کمبود پزشک روبرو است «ام آر آی» یک مطالبه عمومی

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۶۵۴۰

گرمسار با کمبود پزشک روبرو است «ام آر آی» یک مطالبه عمومی

به گزارش خبرنگار مهر، وحید رجایی صبح دوشنبه در نشست بررسی مشکلات و مسائل بیمارستان معتمدی گرمسار به میزبانی این مرکز درمانی، با بیان اینکه می‌بایست نواقص زیرساختی و کادر بیمارستان رفع شود، ابراز کرد: قول‌های مساعد مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای رفع مشکلات بیمارستان معتمدی در حوزه‌های مختلف اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه چتر حمایتی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در کل شهرستان گرمسار و مراکز بهداشتی و درمانی و خانه بهداشت روستایی می‌بایست گسترده شود تا به مردم خدمت رسانی مطلوب صورت گیرد، ابراز کرد: بخش خصوصی در حوزه خدمات درمان آم آر آی در سطح شهرستان بایستی موردحمایت قرار گیرد.

فرماندار گرمسار در ادامه گفت: در خصوص خدماتی که مجمع خیرین سلامت ارائه می‌دهد شایسته است، قانونمند و کانالیزه موارد انجام شود تا از ظرفیت این مجمع به نحو مطلوب بهره برداری شود.

رجایی با بیان اینکه گرمسار با کمبود پزشک متخصص مواجه است، تاکید داشت: کمبود و نواقص در اورژانس، اثرات نامطلوب در میزان رضایت‌مندی مردم دارد از سوی دیگر برنامه‌ها و طرح‌هایی که بازتاب مردمی دارد بیشتر موردتوجه قرار گیرد چراکه امروز خدمات‌رسانی در زمینه درمان دارای اهمیت بسزایی است.

وی در خصوص مقابله با ویروس کرونا نیز توضیح داد: اقدامات خوبی در سطح شهرستان صورت گرفت که از جمله آن‌ها می‌توان به تهیه پک‌های بهداشتی، امکانات مورد نیاز، ماسک، گان، مواد ضد عفونی، و… اشاره کرد همچنین برای مدارس، مساجد، نیروهای انتظامی و …امکانات بهداشتی در راستای پیشگیری از کرونا مهیا شده است و حتی آماده کمک به دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این زمینه نیز هستیم.

فرماندار گرمسار درباره ضرورت رفع مشکلات بیمارستان این شهرستان نیز تاکید کرد: حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان برای بررسی و نظارت بیمارستان معتمدی گرمسار پر رنگ‌تر و کارشناسی‌تر شود تا بتوانیم مسائل را بهتر رفع کنیم لذا امروز باید بپذیریم که مردم مطالبه‌گر هستند و مشکلات بیمارستان را به فرمانداری و دستگاه‌های نظارتی انتقال و خواستار پاسخ هستند لذا جلب رضایت مردم جزو وظایف همه مسئولان است.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا ام آر آی بهداشتی و درمانی پزشک پزشک متخصص درمان سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دانشگاه علوم پزشکی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش گفت: پزشک متخلفی که در یکی از روستاهای تالش مدعی بود با دستگاهی همه بیماری ها را درمان می کند، دستگیر شد.

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گزارشی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: چند درصد پزشکان زیرمیزی می‌گیرند؟ پروانه مطب ۹۶ پزشک متخلف باطل شد توبیخ پزشک متخلف بخاطر دریافت وجه مازاد از بیمار

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • جزئیات خودکشی یک فوق‌تخصص روماتولوژی | سمیرا آل‌سعیدی که بود و چرا دست به خودکشی زد؟
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود