Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین پلیس آگاهی ناجا با اشاره به نقش دوربین‌های پلاک خوان خودرو‌های گشتی پلیس آگاهی استان‌های سراسر کشور در کشف خودرو‌های مسروقه گفت: بیش از ۷۰ درصد کشف خودرو‌های سرقت شده در ۲۴ ساعت اولیه پس از سرقت صورت گرفته است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ" فرامرز به گذر" با اشاره به تلاش بی وقفه و شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی برای کشف خودرو‌های مسروقه، اظهار داشت: رعایت نکات ایمنی و حفاظتی توسط مالکان خودرو، توجه به توصیه‌های پلیسی و تجهیز خودرو به وسایل بازدارنده نقش به سزایی در کاهش وقوع سرقت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه نقش دوربین‌های پلاک خوان خودرو‌های گشتی پلیس آگاهی استان‌های سراسر کشور در کشف خودرو‌های مسروقه را تاثیرگذار دانست و افزود: افزایش نظارت و کنترل بر عملکرد خودرو‌های گشت یکی دیگر از اقدامات شاخص پلیس آگاهی ناجا در سال گذشته بوده است.

این مقام انتظامی همچنین به افزایش ۹۵ درصدی کشف خودرو‌های سرقتی در سال ۹۸ نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره و تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد کشف خودرو‌های سرقت شده در ۲۴ ساعت اولیه پس از سرقت صورت گرفته است.
جانشین پلیس آگاهی ناجا در پایان به شهروندان توصیه کرد: خودروی خود را در پارکینگ‌های عمومی یا اختصاصی پارک کرده و استفاده از ابزار‌هایی مانند قفل فرمان، قفل پدال و دزدگیر‌های حرفه‌ای را در هنگام پارک در معابر مورد توجه قرار دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خودرو توصیه پلیس استان تهران دوربین خودرو های مسروقه کشف خودرو پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از یک واحد صنفی در شهرستان کاشان، دستگیری عامل این سرقت دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان پلیس پس از حضور در محل وقوع سرقت و انجام اقدامات تخصصی ویژه، در نهایت هویت عامل این سرقت را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام اقدامات میدانی توسط کارآگاهان سرانجام مخفیگاه سارق شناسایی و طی عملیات ضربتی متهم دستگیر و در بازرسی از محل حضور وی ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: سارق در تحقیقات پلیس به سرقت ۱۹ دستگاه لپ تاپ از مغازه ای در شهرستان کاشان اقرار که با تکمیل شدن تحقیقات متهم برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل شد.

کد خبر 6093287

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری و انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت