Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:20:26 GMT

رشد ۷۰ درصدی برنامه‌های ورزش همگانی در دوران شیوع کرونا

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۶۶۰۸

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان دویست و چهل و یکمین جلسه شورای معاونین وزارت ورزش که دو روز پیش در محل این وزارتخانه برگزار شد، فعالیت ها و برنامه های اجرا شده و آتی ورزش همگانی از سوی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و مدیرکل مربوطه ارائه شد.

بر اساس گزارش ارائه شده تمرکز بر نیازهای ورزشی اقشار مردم، بررسی میزان تاثیرات کم تحرکی در سطح ملی، لزوم توجه به اصلاح سبک زندگی، و فرآیند تغییر رفتار در گروه های مخاطب، مشارکت بیش از ۲۳ میلیون نفر در چهار طرح ملی ورزش همگانی در سال گذشته، تولید بیش از ۶۷۰۰۰ فایل ورزشی توسط ادارت کل استانها ، تولید بیش از ۳۸۰۰۰ فایل توسط فدراسیونهای ورزشی، تولید ۲۳۳۶۰ دقیقه معادل ۳۸۹ ساعت برنامه پخش شده مختص ورزش همگانی در شبکه های سیما از جمله اقدامات انجام شده درسال گذشته و دو ماه اخیر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگر اینکه از مجموع برنامه های ورزشی سیمای جمهوری اسلامی ایران در دوران شیوع ویروس کرونا، برنامه های ورزش همگانی رشد ۷۰ درصدی داشته است.

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، ضمن مثبت ارزیابی کردن گزارش ارائه شده و برنامه های در دست اجرا، با عنایت به تاثیرات راهبردی ورزش همگانی بر سلامت عمومی از یکسو و تامین نتایج پایدار در ورزش قهرمانی از سوی دیگر، بر اهتمام و توجه بیش از پیش فدراسیونهای ورزشی به رویکرد همگانی و عمومی ورزش بعنوان یک خواسته ملی و سازمانی در سال جاری و لزوم ارزیابی دقیق برنامه ها و این تلاشها، تاکید کرد.

کد خبر 4916449 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کشتی کشتی آزاد فدراسیون فوتبال فیفا تیم فوتبال سپاهان اصفهان احمد سعادتمند فوتسال تیم ملی فوتبال ایران ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام جام هواداری تمدید شد

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: مهلت ثبت نام شرکت در مسابقات فوتبال گل کوچک محلات با عنوان جام هواداری تا پایان اردیبهشت تمدید شد.

او افزود:رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها نسبت به تشکیل جلسه و برنامه ریزی و هدایت متقاضیان تلاش جدی بعمل آورند تا در مدت زمان باقیمانده ضمن اطلاع رسانی مناسب، حضور حداکثری در این رویداد ملی از استان مازندران داشته باشیم.

معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل گفت: علاقمندان جهت ثبت نان به سامانه رویداد‌های ورزشی فدراسیون ورزش همگانی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی میمند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم