Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: در راستای ساماندهی و آمایش آموزش عالی مهارتی مجوز ۲۴۴ رشته محل جدید در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه فنی و حرفه‌ای اخذ شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، صبح امروز ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۹، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای از ساماندهی و آمایش آموزش عالی مهارتی خبر داد و گفت: مطابق مأموریت‌های تعریف شده دانشگاه در جهت کارآفرینی و اشتغال جوانان و برنامه عملیاتی معاونت آموزشی، ساماندهی رشته‌های دایر در دانشکده‌ها و آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به دنبال برگزاری نشست‌های تخصصی مشترک فی ما بین مدیران دانشگاه، نمایندگان معاونت آموزشی وزارت آموزش و پرورش و فعالان بازار کار در تمامی استان‌ها، رشته‌های دایر و مورد نیاز، مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت که در نهایت با موافقت دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تعداد ۱۴۳ رشته محل جدید کاردانی و ۱۰۱ رشته محل جدید کارشناسی ناپیوسته در مجموع ۲۴۴ رشته محل به رشته محل‌های دایر دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اضافه شد.

صالحی عمران با بیان اینکه فارغ التحصیلان این دانشگاه به جای استخدام در نهاد‌های دولتی و نیرو‌های وارد بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی خواهند شد؛ افزود: تقویت حوزه‌های خوداشتغالی و کارآفرینی از جمله رسالت‌های فارغ التحصیلان این دانشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: در وضعیت فعلی که اشتغال یک دغدغه مهم محسوب می‌شود این دانشگاه می‌تواند به عنوان یک دانشگاه ماموریت گرا نقش موثری در اقتصاد مقاومتی و شرایط اقتصادی کشور ایفا کند و عطش مدرک گرایی را فرونشاند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه فنی حرفه ای رشته های جدید آمایش آموزش عالی دانشگاه فنی و حرفه ای رشته محل جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن‌ تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.
نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • آزمون استخدامی آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی در اردبیل
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • اعلام آمادگی دانشگاه مطرح ایرانی برای آموزش زبان فارسی به دانشجویان اخراجی آمریکا
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده