Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@02:47:48 GMT

مروری بر زندگی حضرت خدیجه(س) در برنامه مادر مؤمنان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۷۰۰۱

مروری بر زندگی حضرت خدیجه(س) در برنامه مادر مؤمنان

در سالروز وفات حضرت خدیجه (س) ویژه برنامه"مادر مؤمنان" از شبکه یک روی آنتن می رود.

قدس آنلاین: به گزارش روابط عمومی شبکه یک، این ویژه برنامه به تهیه کنندگی سیدجواد میری، عناوین مهم وکلیدی درباره شخصیت والای حضرت خدیجه(س) را توسط اساتید، مورخین و محققین مورد بررسی قرار می دهد. موحد و طاهره بودن حضرت خدیجه(س) و عقلانیت ایشان در زمان جاهلیت، نقش ثروت عظیم ایشان در پیشبرد انقلاب نبوی، ادامه نسل پیامبر(ص) از حضرت خدیجه (س)، محبت و علاقه بی حد ایشان به پیامبر(ص) ، خواستگاری حضرت خدیجه (س) از پیامبر(ص) و رضایت و اعتماد کامل پیامبر (ص) و حضرت خدیجه (س) نسبت به یکدیگر از مهمترین محورهای برنامه "مادر مؤمنان" می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه در پنج قسمت تولید شده است که هر روز حوالی ساعت 17:15 از شبکه یک سیما روی آنتن می رود. عوامل تولید این برنامه عبارتند از: کارگردان سیدجواد میری، مدیر تولید امیر حسابیان، تدوین مجید مهدیخانی، تصویربرداران محمدمهدی جسمانی و علی ذوالفقاری، نریتور شاهین احمدیان.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حضرت خدیجه کبری وفات حضرت خدیجه س حضرت خدیجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۷۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شبکه قرآن ومعارف سیما برنامه‌های عزاداری و فرهنگی برای بینندگان تدارک دیده است.
روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ویژه برنامه شهادت امام جعفر صادق (ع) ساعت ۱۷:۳۰ و ویژه برنامه «یاد خدا» ساعت ۲۰ به صورت زنده از آستان مبارک امامزده علی بن جعفر شهر قم بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.
تلاوت ادعیه جامعه کبیره نیز ساعت ۲۰:۳۰ روز جمعه به صورت زنده از بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از شبکه قرآن ومعارف سیما پخش می‌شود.
عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق (ع) هم به صورت زنده از هیئت حاج محمدرضا طاهری ساعت ۲۱ روز جمعه برای بینندگان پخش می‌شود.
همچنین ویژه برنامه عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) ساعت ۱۲:۲۰ و آیین چهارپایه خوانی ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۵ اردیبهشت از حرم مطهر حضرت معصومه (س) بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می‌رود.

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه‌های شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه قرآن
  • پخش ویژه برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • «رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی