Web Analytics Made Easy - Statcounter

شانس بالای قهرمانی پرسپولیس برای چهارمین مرتبه متوالی مخالفت‌ها با ازسرگیری نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، رقابت‌های لیگ برتر بیش از دو ماه است که به خاطر شیوع ویروس کرونا تعطیل شده و هنوز زمان شروع تمرینات از سوی سازمان لیگ اعلام نشده و متعاقباً نمی‌توان انتظار داشت که تاریخ ازسرگیری دیدارها مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که 9 هفته از مسابقات باقی مانده و در این میان بیشتر تیم‌ها در تلاش هستند تا مسابقات نیمه‌تمام باقی بماند.

در این میان تنها تیم مدعی قهرمانی که موافق برگزاری مسابقات است تیمی جز پرسپولیس نیست. با نگاهی به بازی‌های دیگر مدعیان کسب عنوان قهرمانی به سادگی می‌توان تشخیص داد که چرا مدیران آن‌ها مخالف ادامه رقابت‌های این فصل هستند. 

طبق برنامه پرسپولیس که با 47 امتیاز در صدر جدول ایستاده در 9 دیدار باقی مانده باید با تیم‌های پیکان، شاهین بوشهر، ماشین‌سازی تبریز، فولاد خوزستان، نفت مسجدسلیمان، نساجی مازندران، ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان و سایپا مسابقه دهند. هیچ‌کدام از تیم‌ها مدعی قهرمانی نیستند و تنها فولاد رده ششمی امیدوار است تا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

سپاهان که اندوخته 37 امتیازی دارد در 9 دیدار آینده خود باید با گل‌گهر سیرجان، سایپا، پارس جنوبی جم، تراکتور، صنعت نفت آبادان، استقلال، نساجی مازندران، شهر خودرو و پیکان مسابقه دهد. تراکتور، استقلال، شهر خودرو و صنعت نفت حریفان آسانی به شمار نمی‌روند و نتایج خوبی در این فصل گرفته‌اند.

تراکتور همانند سپاهان 37 امتیاز دارد و در 9 بازی بعدی به مصاف نساجی مازندران، صنعت نفت آبادان، استقلال، سپاهان، شهر خودرو، پیکان، شاهین بوشهر، ماشین‌سازی تبریز و فولاد خوزستان برود. جای تردیدی نیست که سرخ‌پوشان تبریزی در تقابل با سپاهان، استقلال، صنعت نفت، شهر خودرو، فولاد و حتی در دربی با ماشین‌سازی بازی‌های دشواری پیش رو دارند.

استقلال که با 36 امتیاز در رتبه چهارم است شرایطش کمی با تیم‌های دیگر متفاوت است. آبی‌پوشان یک بازی معوقه با فولاد خوزستان دارند و روی کاغذ بعد از پرسپولیس بیشترین شانس را برای فتح جام قهرمانی دارند اما پیروی در این مسابقه هم شاگردان فرهاد مجیدی را به فاصله 8 امتیازی صدرنشین می‌رساند. استقلال در 9 مسابقه دیگر باید با سایپا، پارس جنوبی جم، تراکتور، صنعت نفت آبادان، نساجی مازندران، سپاهان، شهر خودرو، پیکان و شاهین بوشهر بازی کنند که بدون شک دیدار با تراکتور، سپاهان، شهر خودرو و صنعت نفت دشوارتر از 5 بازی دیگر است.

فاصله 10 امتیازی پرسپولیس با تیم دوم جدول که در بدبینانه‌ترین حالت به 8 امتیاز خواهد رسید، تنها دلیل مخالفت دیگر مدعیان برای برگزاری ادامه فصل نیست. شاگردان یحیی گل‌محمدی روی کاغذ بازی‌های ساده‌تری دارند وبا هیچ مدعی قهرمانی بازی ندارند. آن‌ها در 4 بازی میزبان هستند و در 5 بازی در خارج از خانه مسابقه دارند. بازی‌ها بدون تماشاگر خواهد بود و این موضوع هم به سود پرسپولیس است. ناتمام ماندن لیگ برتر تنها به خاطر ضرر اقتصادی باشگاه‌ها نیست و دلیل اصلی را می‌توان با دقت بیشتری پیدا کرد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال نساجی مازندران شهر خودرو صنعت نفت بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

کد خبر 6089819

دیگر خبرها

  • فرصت تاریخی برای سپاهان، ملوان و تراکتور پس از حذف استقلال و پرسپولیس
  • عادی نیست که پرسپولیس از تیم دهم جدول ۱۰ گل بخورد | درویش در تمدید قرارداد اوسمار حوصله کند | او تیم را خلع سلاح کرد | آدم به کارهای اوسمار شک می کند
  • رضا اسدی به بازی با پرسپولیس هم نمی‌رسد
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • نصرتی: با استقلال خیلی راحت‌تر بازی می‌کنیم
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!