Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@22:03:53 GMT

بهبود تهویه برخی خطوط مترو

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۷۲۲۸

به گزارش ایلنا،‌ علی امام، مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره وضعیت سامانه‌های تهویه در مترو اظهارداشت: افزایش ظرفیت و بهبود سامانه‌های تهویه خطوط در حال بهره برداری با هدف بهبود شرایط و آماده سازی برخی از خطوط برای کاهش سرفاصله حرکتی قطارها است.

وی افزود: طراحی‌های اولیه سرفاصله حرکتی خطوط مترو تهران برای مدت زمان 2 و نیم دقیقه انجام شده است و با توجه به اینکه کاهش سرفاصله حرکتی قطارها منجر به افزایش تعداد آنها در تونل می‌شود، نیاز به تغییر چینش یا افزایش ظرفیت سامانه‌های تهویه داریم تا بتوانیم هنگام کاهش سرفاصله حرکتی قطارها در خطوط، ایمنی و استاندارد را حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش روابط عمومی شرکت متروی تهران، امام با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های محوری ما در این دوره رفع نقایص ایمنی احتمالی خطوط در حال بهره برداری است، خاطرنشان کرد: به علت هزینه بالایی که نصب و راه اندازی سامانه‌‌های تهویه دارند، در دوره‌های گذشته برخی از مدیران ترجیح داده‌اند به دلایل مختلف تنها به پیش بینی سامانه‌های تهویه در طراحی خطوط بسنده کرده و در برخی نقاط از نصب و راه اندازی آنها خودداری کنند که البته با توجه به سرفاصله حرکتی قطارها در گذشته ممکن است این امر برای مدیران در آن دوره قابل توجیه بوده باشد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی امام سرفاصله حرکتی قطارها سامانه های تهویه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه

محمدحسن یحیی نژاد مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت گاز مازندران گفت: با اتمام عملیات گازرسانی و تست مقاومت و نشتی به خطوط لوله، گاز ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه تزریق شد.

او افزود: برای گازرسانی به این ۶ روستا در مجموع ۷۷ هزار و ۷۵۰ متر شبکه گذاری اجرا شده است.

یحیی نژاد پروژه گازرسانی به ۶ روستای بخش ولوپی شهرستان سوادکوه را شامل دراسله، گرمخانی، شش رودبار، کنگل بن، گلناب دره و میانرود ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • علت اختلال خط ۵ متروی تهران مشخص شد
  • ظرفیت تمامی قطارهای فوق العاده مشهد در دقایق اول تکمیل شد
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • تمدیدانتخاب رشته داوطلبان دوره دکتری تخصصی۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری