Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@09:31:28 GMT

احداث خط انتقال آب غیر شرب به آرامستان

تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۲۷۳۹۵

احداث خط انتقال آب غیر شرب به آرامستان

رئیس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس از احداث خط انتقال آب غیر شرب به آرامستان بندرعباس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا بهمن نژاد در این ارتباط اظهار کرد: راه اندازی خط انتقال برای گسترش فضای سبز و تامین نیازهای مردم جهت شستشوی قبور در آرامستان بندرعباس از آب غیر شرب استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کاهش قابل توجه مصرف آب شرب و توسعه فضای سبز مجموعه را، از مهمترین مزایای این طرح دانست.

این مسئول افزود: در راستای اهداف این سازمان جهت افزایش سرانه فضای سبز و ایجاد محیطی زیبا برای شهروندان و زائرین اهل قبور، خط انتقال آب غیر شرب به آرامستان بندرعباس اجرا شده است.

بهمن‌نژاد ادامه داد: تفاهم نامه انتقال آب غیر شرب میان آب منطقه‌ای هرمزگان و سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در آبان ماه سال ۱۳۹۸ منعقد و بعد از آن اجرای عملیات حفاری، لوله گذاری و خاکریزی خط انتقال در سال جاری صورت گرفته است.

این مقام مسئول در پایان گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از منابع درآمدی سازمان اجرا شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب شرب انتقال آب غیر شرب خط انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۲۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر با احداث مسیرها و خیابان‌های پیرامون پروژه آغاز شده است، گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر در محدوده منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، عملیات اجرایی این پروژه از بیست‌وپنجم فروردین سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پروژه احداث باغ مشاهیر با اعتباری بالغ‌بر ۱۸ میلیارد ریال درحال انجام است و ماموریت سازمان اجرای پیاده‌روسازی، فضای سبز و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹۰۰۰ مترمربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت انجام خواهد شد.

کد خبر 749255

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • حل برخی مشکلات اهدای خون در شهرستان‌های استان یزد
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون